جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

مشاوره خانواده | روش هاي كار در روانشناسي باليني

۵۱ بازديد

مشاوره خانواده | روش هاي كار در روانشناسي باليني

 

در مشاوره خانواده و خانواده درماني ، هر يك از اعضاي خانواده به مانند عضوي از يك سيستم عمل مي كنند. برخي موارد، مشكلاتي پديد مي آيند كه ساير اعضا را نيز دچار اذيت و آزار مي كند.

مراجعه به روان شناس كي ضروري است؟

درمان اختلال هاي رواني به اندازه درمان بيماري جسمي داراي اهميت است. حتي در برخي موارد جدايي اين دو از يكديگر امكان پذير نيست. البته كه هر فشار رواني بيماري نيست و خيلي كم هستند افرادي كه پس از يك بحران و فشار رواني به روانشناس مراجعه مي كنند.

همانند بيماري هاي جسمي ، اختلالات رواني هم افراد از طريق برخي داروها و تجربيات اطرافيان آنها به مدت چند روز نسبت به مدارا با بيماري پرداخته و سپس در صورت عدم بهبود به روانشناس رجوع خواهند كرد.

اولين قدم براي بهبود مشكل رواني، تشخيص زمان مراجعه به روانشناس از سوي فرد است. يعني او هنگام نياز خود به روانشناس مراجعه مي كند.

لذا افرادي به روانشناس مراجعه مي كنند كه نسبت مشكلي كه دارند آگاه هستند و روان درماني نيز براي همين افراد است. آنها مي دانند كه مشكلشان چه چيزي است و يا مدت زيادي است كه با آن مدارا كره اند و يا حتي با روش هاي ابداعي خود نيز توانسته اند با آن مقابله كنند. زماني كه ديگر كنترل و حل اين مشكل از دست آنها خارج مي شود، زمان مراجعه به روانشناس رسيده است.

زماني مراجعه به روانشناس ضرورت دارد كه افراد از حل مشكلات خودشان توسط خودشان عاجز هستند. مشكلات تمركزي، اختلافات خانوادگي، روابط كاري با همكاران در محيط كار و دوستان مواردي هستند كه افراد با وجود اجراي روش هاي خود براي رفع مشكلات پيرامون آنها، موفق به حل نشده و به مشاور خانواده ويا روانشناس آنلاين مراجعه مي كند.

 

روشهاي كار در روانشناسي باليني

روانشناسي باليني يكي از شاخه هاي روانشناسي است كه به شناخت و درمان بيماري هاي رواني اختصاص دارد. به طوري كلي مراجعه به روانشناس براي افرادي است كه در روابط خود با دنياي پيرامون دچار مشكل شده اند و نسبت به حل و فصل آن نيز عاجزند، لذا مراجعه به روانشناس تنها براي كساني نيست كه اختلالات رواني شديدي دارند.

با اين حال بسياري از اوقات افراد در ايجاد تعادل ميان رابطه با اطراف خود سختي هايي را تحمل مي كنند كه براي رفع آنها نياز به كمك ديگران است. اينگونه كمك ها داراي دامنه وسيعي نيز هستند.

كمك به افراد مي تواند در قالب يك گفت و گوي صميمي صورت بگيرد يا به صورت حمايت از او باشد و گاهي هم اين كمك بايد تخصصي انجام شود. در روانشناسي باليني براي حل مشكلات افراد، راه به شكل مختلف وجود دارد كه براي هر مشكل و بيمار يكي و يا هر سه تاي آنها اجرا خواهد شد. در زير اين سه راه را تشريح كرده ايم:

روان درماني فردي

در روان درماني، بيمار و روان درمان تنها افراد حاضر در يك جلسه هستند. در اين جلسات فرد بيمار، با افكار و احساسات خود عميقا آشنا خواهد شد و علت وجودي آنها را نيز درك خواهد كرد. رابطه خود با ديگران را عميق تر بررسي خواهد كرد و به طور كلي شخصيت خود را بهتر خواهد شناخت. پس از اين مراحل مي تواند با كمك روان درمان بدون حالات منفي گذشته مانند، خستگي، ناتواني وخشونت، نسبت به رفع مشكل اقدام كند.

روند درمان در افراد بنا به مشكل آنها كوتاه و بلند است. روند درماني در اين نوع به گونه اي است كه فرد بيمار چيزهاي جديدي را براي حل مشكلات مي آموزد. سرعت و كيفيت اين روند بر عهده فرد بيمار بوده و زوج درمانگر كسي است كه چم و خم اين روند را به او ياد داده و حامي او خواهد بود.

روان درماني گروهي

نوع ديگري از روان درماني كه براي مسائل پيشرفته تري استفاده مي شود.

به جهت تشخيص اينكه اين نوع درمان براي چه كساني كاربرد دارد، هر شخصي تعدادي جلسات روان درماني فردي را طي كرده و بعد به جمع افرادي كه همان مشكل او را دارند، خواهد پيوست. در ادامه اعضا شركت كننده در گروه به مرور به يكديگر نزديك شده حال اينكه هر يك از اعضا حمايت كنترل شده گروه را پشت سر خود دارد. اينگونه تمامي چيزهاي جديدي را كه مي خواهد ياد بگيرد تا رابطه خود را با پيرامون خود بهبود ببخشد در تمرين با ديگران آنها را در خود نهادينه مي كند.

خانواده درماني

در خانواده درماني هر يك از اعضاي خانواده عضوي از اين سيستم هستند. آنها مشكلاتي را دارند كه تحمل آنها برايشان طاقت فرسا شده است. با وجود پيگيري هاي آنها براي حل اين مشكلات، اما اكنون به مرحله اي رسيده كه هر يك اعضا نسبت به حل مشكلات به وجود آمده، ناتوان هستند.

آنها با رفتارهايشان به جاي حل مشكل، آن را پيچيده تر مي كنند. لازم  به ذكر است كه در اين پروسه، كسي به عنوان گناهكار شناخته نخواهد شد و مهم نيست كه به وجود آورنده وضع فعلي چه كسي است. هدف اين است كه هر يك از اعضا نقش و وظايف خود را شناخته و از طريق برنامه ريزي و بروز تغييرات، مشكلات حل و فصل شوند.

در اين نوع درمان، خانواده به عنوان سيستم حضور داشته و ياد مي گيرد كه روش هاي جديد را همراه با نظم اجرا كند تا روابط نادرست فعلي از بين بروند.

آنها ياد مي گيرند به جاي آنكه مشكلات خود را توجيه كنند، براي حل آنها راهي دست و پا بكنند. در اين راه براي تسريع روند درمان بايد از حالات و رفتارها هر يك از اعضاي خانواده به شناخت و آگاهي كافي رسيد. در اين نوع درمان نسبت به مشكلات آموزشي و تربيتي والدين با فرزندان هم نسبت به ساير روش ها بيشتر پرداخته مي شود و راه هاي درماني براي حل مشكلات موجود در اين زمينه به هر يك از اعضاي خانواده ارائه خواهد شد تا با به كارگيري و استفاده آنها در پروسه درمان، از شرايط فعلي خارج شده و شرايط سابق و آرماني يك خانواده بانشاط و باانرژي بين اعضاي آن خانواده پديد بيايد.

جهت ارتباط با مشاورين مركز مشاوره خانواده گپچه با ما در ارتباط باشيد.

 

منبع: https://tinyurl.com/y3bnawoh

 

 

مشاوره حقوقي خانواده

۵۵ بازديد

مشاوره حقوقي خانواده

اين موضوع به لحاظ پيوند با خانواده كه تمامي ما از بدو تولد در آن رشد يافته ايم و كثرت خانوارها جزو شاخه هاي اصلي است و دادگاه هاي خانواده هم از جمله دادگاه هايي است كه راهروهاي پر ترافيكي را از حيث تعدد و كثرت مراجعان به خود مي بيند ، تمامي اينها به عنوان پيش درآمدي براي معرفي مشاوره خانواده گفته شد در مشاوره خانواده شما به مدد وكيلي كه از چم و خم قوانين حقوقي به خوبي آگاهي است، از ميان برهايي براي رسيدن به حقوققتان استفاده مي نمايد، شكايت خود را به نحو صحيحي مطرح مي نمائيد و از هر گونه اجحافي كه به سبب جهل به قاون ممكن است برايتان به وجود آيد خلاصي مي يابيد . چه بسا به لطف اين مشاوره ها قبل از طي مرحله اي طولاني از راه ديگري براي مطالبه حقتان اقدام نميائيد. اينكه چطور و چگونه در حقوق خانواده اقدام نمائيد تماما در مشاوره گره گشايي مي شود .


حقوق خانواده در برگيرنده چه مسائلي است ؟

يكي از شاخه هاي اصلي و مهم در حقوق به خانواده مي پرازد، اما سئوال اينجاست حقوق خانواده دقيقا در برگيرنده چه مسائلي است، در حقوق خانواده همانگونه كه از نام آن پيداست به مسائل خانواده پرداخته مي شود كه از لحاظ حقوقي اثري بر آن مترتب است.

هر موضوعي كه از خانواده بر آمده و يك سر آن به خانواده پيوند داشته باشد در اين شاخه از حقوق جاي دارد، بالطبع خانواده به واسطه ازدواج شكل ميگيرد، تكاليفي چون حضانت، نفقه، مهريه و ارت المثل را ايجاد مي نمايد و در نهايت هم با طلاق خاتمه مي يابد، ولي بر تمامي اين موارد از نظر حقوقي آثاري مترتب است بنابراين مي توان اينگونه جمع بندي كرد، حقوق خانواده در بر گيرنده مسائل ازدواج، طلاق، مهريه، نفقه، حضانت و اجرت المثل مي باشد.

معرفي مدير گروه مشاوره حقوقي خانواده

سركار خانم يسنا سبزي زاد

سوابق كارى مهم :

  • مدير شركت كاوه مبدل
  • مدير شركت نگه دار صنعت
  • مشاور حقوقى شركت مپناتوكا
  • مشاور حقوقى شركت مپنا مكو
  • مشاور حقوقى شركت هوربيگر اتريش
  • مشاور حقوقى شركت هوربيگر كيش
  • مشاور حقوقى بيمه ايران
  • مشاور حقوقى شركت هاى نفت، گاز ، پتروشيمى
  • عضو هيئت اختلاف اداره كار
  • عضو هيئت مديره شيمى داروى پارس

داراى مدارك رسمى از

  • ادارات بازرگانى
  • صنايع و معادن ايران
  • گمرك جمهورى اسلامى ايران

 


مشاور حقوقي خانواده كيست؟

مشاوران حقوقي، وكلاي مجرب دادگستري يا كارشناسان حقوقي هستند كه با علم و اطلاع دقيق از قوانين مي‌‌توانند روال دادخواهي شما را تسريع بخشند و شما را با توجه به خواسته‌تان به بهترين شيوه ممكن هدايت نمايند و از اشتباهات احتمالي بر حذر دارند .

اين مشاوران در خدمت شما هستند تا اصطلاحات و مفاهيم ناآشنا را كه يكي از معظلات اساسي مراجعين به مراجع قانوني است، به شيوه اي قابل درك تشريح نمايند يا در صورتي كه قصد تنظيم دادخواست يا دفاع داريد، شيوه تنظيم آن را گام به گام ارائه دهند، حتي در صورت تمايل به مصالحه با طرف دعوي نيز شيوه مصالحه اصولي را به شما يادآور مي‌شوند و در نهايت شما را به سوي احقاق حقتان با كمترين دردسر و بيشترين دستاورد هدايت مي‌نمايند.

 

 

3pj_s7.png

چند نوع طلاق داريم ؟

طلاق بر دو نوع رجعي و بائن تقسيم مي شود، كه در زير به بررسي مفهوم و تفاوت اين دو نوع طلاق خواهيم پرداخت:

?-طلاق رجعي

در طلاق رجعي مرد اين اختيار را دارد كه پس از طلاق زوجه در ايام عده به زن رجوع نمايد، به همين سبب هم عنوان رجعي براي اين طلاق انتخاب شده كه از رجوع به معني بازگشت مي آيد.

عده به مدت معيني اطلاق مي گردد كه براساس شرع در آن ايام زن اجازه ازدواج مجدد ندارد و فلسفه آن به منظور حصول اطمينان از عدم بارداري زوجه از همسر سابق و احترام به رابطه زناشويي است، البته زمان عده براي زنان باردار تا وضع حمل ادامه دار خواهد بود.

?- طلاق بائن

نوع ديگري از طلاق بائن است كه در آن حق طلاق با مرد بوده با اين تفاوت كه در اين نوع از طلاق مرد اجازه رجوع ندارد، البته طلاق بائن منوط به تحقق شروط زير مي باشد:

  • طلاق در زمان دوشيزگي و باكره بودن زن انجام شود.
  • زن در زمان طلاق يائسه باشد.
  • درخواست طلاق از طرف زن به علت كراهت و تنفر از همسر و زندگي مشترك با او كه درقبال طلاق مقدار يا كل مهريه خود را ببخشد كه البته به اين نوع از طلاق خلعي بائن مي گويند .
  • طلاق پس از سه بار وصلت متوالي به اين معني كه زن و شوهر سه بار ازدواج يا رجوع كرده اند و طلاق گرفته اند.
  • عسر و حرج هم اجازه رجوع را از مرد گرفته و به اين معني است كه در زندگي شرايطي ايجاد گردد كه زن در سختي و مشقت قرار گيرد و امكان يا تحمل زندگي مشترك را نداشته باشد.

 

چطور مي توانم در كوتاه ترين زمان ممكن طلاقم را بگيرم ؟

شاخه‌اي از حقوق مدني به خانواده مربوط مي‌شود كه بحث‌هاي مربوط به طلاق هم جزء اين دسته است، اگر كارتان به دادگاه خانواده افتاده باشد مطمئنن مي‌دانيد كه در حال حاضر جمعيت عمده راهروهاي اين دادگاه ها را متقاضيان طلاق پر كرده‌اند، مهريه، نفقه، اجرت‌المثل هم كه عموما از بحث‌هاي پيراموني و حاشيه‌اي طلاق هستند، در دادگاه‌هاي خانواده رسيدگي مي‌شوند، روال پيگيري‌هاي مربوط به طلاق بدون كمك و مشاوره وكيل مي‌تواند،  بسيار طولاني و زمانبر باشد به گونه اي كه بسياري را از طلاق منصرف كرده و به ناچار با طلاق عاطفي به زندگي در شرايط دشوار ادامه مي دهند و برخي هم در بلاتكليفي امورات خود را مي‌گذرانند و هر روز پله هاي دادگاه خانواده را بالا و پايين مي‌كنند.

دريافت مشاوره بصورت ??ساعته

مشاوره با آشنايان ممنوع

مشاور بايد بي طرف باشد تا در حين ارائه نظرات مشورتي خود درگير احساسات متعصبانه نگردد يا به قدري بر روي احساسات خود كنترل داشته باشد كه بي طرفانه ترين راه حل ها را صرف نظر از احساساتش ارائه دهد، به علت همين جانب گيري مشاوره با خانواده و دوستان گاها به دامن زدن مشكلات مي انجامد.

 

هزينه مشاوره حقوقي خانواده

در هر تماسي كه با مشاوران خانواده داريد بابت هر دقيقه تماس ???? تومان هزينه پرداخت مي نمائيد، در يك حساب سر انگشتي مي توان مقرون به صرفه بودن اين مشاوره ها را در مقايسه با مشاوره هاي حضوري دريافت، با اين تفاوت كه در مشاوره هاي غير حضوري خبري از دردسرهاي معمول مشاوره حضوري همچون پيداكردن وكيل حاذق، تعيين وقت و حضور نزد وكيل نيست، با در نظر گرفتن تمامي جوانب تماس با مشاوران تلفني معامله اي دو سر سود به شمار مي رود كه علاوه بر صرفه جويي در هزينه بيشترين اطلاعات را در كمترين زمان ممكن در اختيارتان قرار مي دهد.

 

مشاوره خانواده حقوقي و آشنايي با انواع مهريه

مهريه داراي انواع گوناگوني است ولي آنچه اغلب با آن آشنايي دارند مهر المسمي، يعني مهريه است كه در زمان عقد مشخص مي گردد، نگاهي به انواع مهريه و شرايط تعلق آن مي اندازيم:

مهرالمسمى: مهريه اى است كه در زمان عقد مشخص مي گردد.

مهرالمثل: مهريه اي است كه پس از وقوع نزديكي به زن تعلق مي گيرد و مبناي تعيين آن مواردي چون شرافت خانوادگي، ساير ويژگي ها، صفات و وضعيت او نسبت به اقاران و اقاراب او و همچنين عرف محل است، البته وقوع طلاق قبل از تعيين مهر و بعد از نزديكى زن را مستحق دريافت مهرالمثل مى نمايد.

مهرالمتعه: چنانچه ميزان مهريه در عقد مشخص نگرديده باشد و مرد پيش از تعيين مهريه و نزديكي زن را طلاق دهد، زن حق دريافت مهرالمتعه را داراست، البته اين نوع مهريه برخلاف مهرالمثل متناسب با وضعيت مالي مرد تعيين مي گردد .

مهرالسنه: مقدار اين مهريه برابر با ?/2?2 مثقال پول نقره مسكوك است.

مفوضه البضع: در شرايطي اين مهريه به زن تعلق مي گيرد كه در نكاح دائم مهريه اي تعيين نگرديده يا شرط عدم مهريه تعيين گرديده باشد.

مفوضه المهر: اين نوع مهريه براي زماني است كه در نكاح دائم تعيين مهريه به اختيار شوهر يا شخص ثالث گذارده شده باشد.

 

در مورد مشاوره حقوقي خانواده، آيا مي دانستيد؟؟؟

اگر شوهر منزلي را مطابق شئونات زن تهيه نمايد ولي سكونت در آن با احتمال ضرر و زيان شرافتي يا آزار و اذيت جسمي براي زن همراه باشد، خروج زوجه از آنجا، عدم اطاعت و نشوز نبوده و تا زمان رفع مشكل به زن نفقه تعلق مي گيرد.

در فاصله ميان عقد و انجام ازدواج، نفقه‌‌اي به زن تعلق نمي‌‌گيرد مگر اينكه زن براي شروع زندگي اعلام آمادگي كند، ولي مرد از بردن همسرش خودداري نمايد، در اين صورت زن مستحق دريافت نفقه مي‌‌باشد.

در صورت عدم پرداخت نفقه از جانب شوهر، زن حق شكايت كيفري و حقوقي را با هم داراست.

نفقه مربوط به زمان حال از طريق شكايت كيفري قابل پيگيري و نفقه زمان گذشته از طريق دادخواست حقوقي قابل مطالبه است.

زني كه بعد از عقد، شروع به زندگي زناشويي نمايد، ولي رفتن به منزل شوهرش را منوط به پرداخت مهريه نمايد، مستحق دريافت نفقه است.

اگر شوهر استطاعت مالي داشته و با وجود تمكين زوجه اش نفقه وي را ندهد يا از پرداخت نفقه ساير اشخاص واجب النفقه خودداري نمايد، مشمول مجازات حبس از ? ماه و ? روز تا ? ماه مي شود.

در زمان عده طلاق رجعي كه ? ماه و ?? روز پس از ثبت طلاق مي‌‌باشد مرد مكلف به پرداخت نفقه همسرش مي‌‌باشد.

در صورت طلاق به علت عدم تمكين زن، در زمان عده نفقه اي به زوجه تعلق نمي گيرد مگر آنكه در تمكين شوهر قرار گيرد.

حضانت والدين بر فرزندان خود در خصوص فرزند دختر تا ? سال قمري و فرزند پسرتا ?? سال قمري است.

در حضانت فرزندان، دختر پس از اتمام سن ? سالگي و پسر پس از اتمام سن ?? سالگي مختار است، محل زندگي خود را نزد پدر يا مادر انتخاب نمايد.

پدر يا مادري كه حضانت فرزند به آنها داده شده، حق ندارند طفل را از محل زندگي خود به محلي ديگر يا خارج از كشور ببرند مگر با كسب اجازه از دادگاه.

مادر نمي تواند در قبال حضانت فرزندان مطالبه اجرت نمايد ولي نفقه فرزندان بر عهده پدر و پس از آن جد پدري است.

پس از اتمام مدت حضانت چنانچه كسي كه حق حضانت با او بوده از دادن طفل به شخصي كه قانونا حق مطالبه طفل را دارد خوداري نمايد، به حبس از? تا ? ماه يا جزاي نقدي از يك ميليون و پانصد هزار تا سه ميليون ريال محكوم خواهد شد.

ماموريت آرموو در مشاوره حقوقي خانواده

لحظات تلخ و شيرين جزئي از ماهيت زندگي بوده و مواجه شدن با برخي از اتفاقات نااميد كننده اجتناب ناپذير است، پس از ازدواج و تشكيل خانواده براساس چارچوبي كه قانون براي اين روابط تعيين نموده است، زن و شوهر مكلف به رعايت تكاليفي نسبت به يكديگر مي گردند كه اغلب افراد نسبت به اين تكاليف و آثار قانوني مترتب بر آن آشنايي ندارند و در صورت بروز مشكل در روابطشان چشمشان به روي برخي از حقايق آشنا مي گردد، شمار مشكلات برآمده از روابط به قدري وسيع است كه مشاوره خانواده را به عنوان اولين اولويت در مشاوره هاي حقوقي آرموو برگزيديم .

پس اگر نمي دانيد واكنش صحيح به شرايط پيش آمده برايتان چيست، چگونه مشكلتان را رفع نمائيد و نسبت به شرايط حقوقي و آثار احتمالي آن آگاهي كافي نداريد از راه هاي ارتباطي زير با مشاوران آرموو تماس حاصل نموده و به جاي صرف هزينه و وقت بسيار در دادگاه ها با اندكي افزايش آگاهي از حق و حقوق خودتان به سادگي دفاع نمائيد:

تماس با مشاوران حقوقي خانواده آرموو

دانلود اپليكيشن آرموو

 

منبع: https://www.armoo.co/legal-family-advice/

 

حاشيه هاي امير تتلو

۶۰ بازديد

حاشيه هاي امير تتلو 

تتلو ترانه منم يكي از اون يازده تام را در حمايت از تيم ملي فوتبال ايران در جام جهاني فوتبال ???? برزيل خواند. اين آهنگ تمي غمگين دارد و در آن از زمين خاكي، بدبختي و توپ پلاستيكي ياد شده است.

امير تتلو اعلام كرد كه پس از آهنگ «مردمان بي عشق» از موسيقي خداحافظي مي‌كند و مي‌خواهد فوتباليست شود. امير تتلو در روز ?? مهرماه ???? به طور سرزده به تمرين تيم پرسپوليس وارد شد و اعلام كرد مي‌خواهد جاي علي كريمي را در اين تيم بگيرد.

طبق نوشته‌هاي مطبوعات در روزهاي بعد اعلام شد امير تتلو در همان روز توسط حميد درخشان سرمربي وقت پرسپوليس از تمرين اين تيم اخراج شده است.

خوردبين سرپرست تيم پرسپوليس نيز بيان كرد كه محترمانه از امير تتلو خواسته است كه برود. بعد از اين حواشي امير تتلو در صفحه فيس بوك خودش اعلام كرد نمي‌خواهد براي پرسپوليس حاشيه سازي كند و قصد دارد فوتبال را در تيم راه آهن شروع كند.

اما چند روز پس از اين سخنان اميد گلمكاني معاون رسانه‌اي باشگاه راه آهن اعلام كرد: «با توجه به اينكه از ابتداي ليگ چهاردهم بناي باشگاه راه آهن بر مبناي آن قرار گرفته كه تمرينات تيم به دور از هرگونه هياهوي رسانه‌اي برگزار شود تا كادرفني و بازيكنان تمام تمركز خود را بر روي مسائل فني قرار داده و مطرح شدن مسائل حاشيه‌اي بويژه خارج از فوتبال، تمركز تيم را برهم نزند،

ضمن اداي احترام به اظهارنظرهاي مختلف در اين زمينه، با عرض عذرخواهي، از حضور افراد متفرقه در جريان تمرينات تيم راه‌آهن، ممانعت خواهد شد.»

تتلو در ?? آذر ???? توسط پليس امنيت اخلاقي ايران بازداشت شد كه پس از مدتي در ?? آذر ???? آزاد شد. او پس از آزادي با انتشار نامه‌اي از طرفدارانش عذرخواهي كرد.

امير تتلو پس از دستگيري و آزادشدن در صفحه? رسمي فيس‌بوك خود اين اخبار را منتشر كرد. چند بار نسبت به اشتباهاتش اقرار كرد و در يك پرونده? صوتي خبر از پشيمان شدنش داد.

چندي بعد، اخبار مبني بر انتشار ندامت‌نامه‌اي از او و تلاشش براي كسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي منتشر شد.

تتلو بارها به دروغ يا راست از گرفتن مجوز و برگزاري كنسرت حرف زد اما زمان مشخص كرد حرف هاي او كذب بود، در تير ماه 97 ايران را به مقصد تركيه ترك كرد.

منبع : abrebaran

 

افزودني هاي صنعت بتن

۵۶ بازديد

افزودني هاي صنعت بتن

vkmj_e2.jpg

مواد شيميايي كه در فرآيند اختلاط بتن به آن افزوده شده و سبب ايجاد برخي تغييرات اساسي و مثبت در اين ماده مي شوند، افزودني هاي صنعت بتن نام دارند. اين مواد به اندازه پنج درصد وزن سيمان موجود در بتن به اين تركيب اضافه شده و داراي انواع مختلفي هستند. شتاب دهنده ها، فوق روان كننده ها، كند گير كننده ها، مواد افزودني كاهنده آب، مواد مضاف هوازا، افزونه ها و فيلرها همگي از جمله افزودني هاي بتن به شمار مي آيند. مواد افزودني از نمك ها، پليمرهاي قابل حل، كاني هاي غير قابل حل و ترسازها تشكيل مي شوند. از آن جايي كه مواد افزودني كارايي را بهبود بخشيده و سبب تسريع يا تعويق زمان گيرش و نيز افزايش مقاومت و كنترل آن مي شوند، تاثير به سزايي در افزايش كيفيت بتن توليد شده خواهند داشت. مواد افزودني مي توانند مقاومت بتن در برابر ترك خوردگي حرارتي، يخ زدگي، انبساط قليايي سنگدانه و محلول هاي اسيدي و سولفاتي را افزايش دهند. در اين مطلب قصد داريم به معرفي و بررسي چند مورد از افزودني هاي صنعت توليد بتن بپردازيم.

ليگنو سولفونات كلسيم

ليگنو سولفونات ها در واقع پلي الكتروليت هاي آنيوني هستند كه محلول در آب بوده و محصول فرآوري سولفيت خمير چوب نرم محسوب مي شوند. از جمله موارد استفاده اين سورفاكتانت هاي آنيوني طبيعي صنايع سراميك، نفت و گاز، مواد شيميايي، ساخت و ساز و افزودني خوراك دام ها مي باشد. ليگنو سولفونات كلسيم به صورت پودر آمورف با رنگ قهوه اي مايل به زرد توليد مي شود و داراي خاصيت پراكندگي، اتصال دهندگي و امولسيون كنندگي است. در هنگام خريد لينگو سولفونات كلسيم بايد به كاربرد اين ماده توجه كنيد.؛ دوز مطلوب اين ماده بر اساس استفاده آن در سيمان بتني يا تخته هاي چوبي و ... متفاوت است. از ليگنو سولفونات كلسيم به عنوان گيرنده، پراكنده كننده، مايع ساز يا سورفكتانت در صنايع مختلف استفاده مي شود. يكي از اصلي ترين كاربردهاي اين ماده استفاده از آن به عنوان پلاستيسيسترها در ساخت بتن است كه موجب مي شود بتن قوي تر شده و با آب كم تري توليد شود. همچنين از ليگنو سولفونات كلسيم به عنوان سركوب‌كننده گرد و غبار، مواد شيميايي به كار رفته در كشاورزي، لجن حفاري چاه هاي نفتي و توليد گچ تخته استفاده مي شود. اين ماده در آفت‌كش ها، رنگ ها، كربن فعال و ديگر مواد جامد و غير محلول نيز به كار رفته و سبب پخش شدن اين محصولات مي شود.

پلي نفتالين سولفونات

اين ماده نوعي پخش كننده سورفكتانت آنيوني است كه خورنده، ضد يخ، كاهش دهنده آب، مقاومت اوليه، جذب هوا و ... بوده و سبب كاهش نقطه انجماد مي شود؛ بنابراين از يخ زدگي بتن جلوگيري كرده و در پروژه هاي عمراني و ساخت و ساز در فصل سرما بسيار مناسب است. اين ماده فوق روان كننده در تهيه بتن سيال مورد استفاده قرار گرفته و در پل ها، سدها، بزرگراه ها، تونل ها و پروژه هاي ساختماني به كار مي رود. مهم ترين كاربرد اين ماده، استفاده در تهيه ملات خشك و افزايش مقاومت و سياليت بتن مي باشد. از ديگر كاربردهاي پلي نفتالين سولفونات در صنعت ساختمان مي توان به استفاده به عنوان ماده اوليه در افزودني هايي چون شتاب دهنده مركب ، ضد يخ و عقب انداز اشاره كرد. اين ماده مزيت هاي زيادي دارد؛ از جمله اين كه با كاهش 25 درصدي آب، به بهبود كارايي بتن كمك كرده و عمليات ساخت و ساز را آسان تر مي كند. همچنين مقاومت بتن را افزايش داده و سازگاري خوبي با ساير مواد تشكيل دهنده دارد. غير سمي بودن، تحريك كننده و راديواكتيو، غير قابل اشتعال و انفجار و ايمني بالا از ديگر مزايا و ويژگي هاي اين ماده است كه موجب افزايش ميزان فروش پلي نفتالين سولفونات شده است.

بنزوات سديم

يكي از مواد نگهدارنده پر كاربرد به ويژه در توليد محصولات آرايشي و بهداشتي، بنزوات سديم نام دارد. اين ماده در حقيقت نمك اسيد بنزوئيك بوده و به طور طبيعي در چاي‌ ها و برخي از ميوه ها (مانند زغال اخته، آلو و سيب) و سبزيجات وجود دارد. بنزوات سديم كه به صورت پودر كريستالي سفيد رنگ توليد مي شود، از رشد باكتري ها جلوگيري كرده و مدت زمان نگهداري مواد را افزايش مي دهد. از اين ماده نگهدارنده در لوازم آرايشي، شيريني هاي ميوه اي، انواع نوشيدني هاي اسيدي، انواع مربا، سالادهاي بسته بندي و غذاهاي اسيدي استفاده مي شود. از ديگر كاربردهاي اين ماده مي توان به استفاده در برخي داروها مانند شربت سرفه و برخي قرص ها اشاره كرد. اين ماده همچنين در نوشابه ها جهت افزودن طعم به نوشيدني  ها و تغيير اسيديته آن ها به كار مي رود. بر خلاف باور عمومي و اطلاعاتي كه به اشتباه منتشر شده اند، اين ماده سمي و مضر نبوده و هيچ آسيبي به سلامتي افراد وارد نمي كند. شما مي توانيد براي خريد بنزوات سديم به سايت شركت بازرگاني پيشگامان شيمي مراجعه نماييد.

 

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

۵۹ بازديد

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي است كه خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز كرده است. اين شركت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شركت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در كليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شركت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي كادر پژوهشي اين شركت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده كارشناسي ارشد و دكتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شركت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيك- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تكنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت كارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شركت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و كاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شركت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است كه در در سال 88 درست زماني كه دانشجويان با مشكل سپردن پايان نامه و پروژه با مشكلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اكنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اكثر رشته ها فعاليت كنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو كه پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشكلات و هزينه هايي را درست ميكنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم كه علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميكنند.

 اين كيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداكثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يك جمله بيان كنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در كنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است كه قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد كه تمام اين ويژگي ها را در طول كار حفظ و صيانت كند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در كنار آن امكاناتي فراهم كرديم كه بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امكاني را فراهم كرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي كه بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يك پايان نامه با كيفيت با قيمت مناسب دريافت كنند.

در طول مدت تكميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب كنيد. يك مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي كسبو كار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم كرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهكار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم كرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيكت و پيغام در پنل كابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مكالمه تصويري از طريق اپليكيشن ها و اسكايپ و غيره.تري است. اكثر كساني كه به ما مراجعه ميكنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميكنند تا كار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم كه تا زمان فارق التحصيلي در كنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده كيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد كرد. به اميد كسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه كنيد و با كارشناسان مدير تز صحبت كنيد.

 

 

استفاده از هداياي تبليغاتي چه مزاياي براي صاحبان كسب و كار دارد؟

۵۴ بازديد

 

استفاده از هداياي تبليغاتي چه مزاياي براي صاحبان كسب و كار دارد؟

اولين و مهم ترين مزاياي آن، توسعه كسب و كار با صرف هزينه هاي كم تر است. به همين دليل شركت ها به دنبال اين هستند تا با بودجه اي كم بازاريابي هاي تاثير گذاري انجام دهند، هداياي تبليغاتي ميتواند يكي از بهترين گزينه ها باشد. همچنين زماني كه از هداياي تبليغاتي كارآمد و سودمندي استفاده مي كنيد، پيام تبليغاتي خود را ميتوانيد براي مدت طولاني در ذهن مشتريان و مخاطبان ثبت كنيد. پس ميتوان نتيجه گرفت كه هداياي تبليغاتي تنها ابزاري است كه ميتواند احساسات مشتريان را مورد هدف قرار دهد.
 
بهتر است براي بازاريابي در كسب و كارتان از روش هاي خلاقانه تري استفاده كنيد كه آن راه بكارگيري از هداياي تبليغاتي است. شما ميتوانيد به جاي آنكه بيزينس كارت خود را به مشتريان بدهيد، يك محصول به عنوان يادگاري و معرفي برند خود بدهيد تا بيشتر در ذهن آنها باقي بمانيد.

 

بهترين هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي يكي از بهترين ابزاري است كه صاحبان كسب و كار براي نشان دادن و معرفي كردن خدمات شركت و يا سازمان خود به مشتريان ارائه ميكنند. در واقع شما نوع خدمات يا آرم شركت خود را بر روي اجسام پركاربرد روزمره كه ممكن است افراد بيشتر از آنها استفاده كنند، چاپ ميكنيد كه اين خدمات با استفاده از دستگاه ليزر انجام ميشود تا نوع سفارشات شما بر روي هر اجسامي قابل اجرا باشد.  هداياي تبليغاتي به تمامي افراد اين امكان را مي دهد تا در قدم اول نام تجاري و نام شركت شما را ببينند و در قدم بعدي نام تجاري شما را با ديگران به اشتراك بگذارند. تمامي اين مراحل مهم هستند چرا كه افراد زيادي از نام برند شما آگاه ميشوند و در نتيجه شما نتيجه بهتري در كسب و كار خود به دست خواهيد آورد.

 

 

·هداياي تبليغاتي فرهنگي:

هداياي تبليغاتي فرهنگي ارائه شده براي مشتريان، بسته به نوع همكاري شما با مشتري متفاوت خواهد بود. معمولاً براي مشترياني كه داراي مدت زمان همكاري بيشتري با شركت هستند، هداياي تبليغاتي خاص‌تري با طبقه‌بندي نفيس تر ارائه مي‌شود؛ اما براي مشتريان جديد شركت ارائه يك هديه تبليغاتي معمولي تر، مي‌تواند مشتري را براي ادامه فعاليت با شركت بيشتر ‌ترغيب كند. در ادامه برخي از هداياي تبليغاتي در حوزه فرهنگ جهت ارائه به مشتريان معرفي‌شده است.

1- لوازم التحرير اختصاصي :

لوازم التحرير تبليغاتي با كيفيت توليد كشور عزيزمان ميتواند جايگزين بسيار مناسب كالاهاي وارداتي براي هداياي تبليغاتي بي كيفيت چيني گردد . ايت دسته از هدايا به اقسام زير دسته بندي مي گردند :

• دفاتر تبليغاتي

• مداد رنگي تبليغاتي

• بسته هاي بليستري

• پاك كن تبليغاتي

• خودكارهاي تبليغاتي

• جامدادي تبليغاتي

• مدادهاي تبليغاتي

• تراشهاي تبليغاتي

• خطكش هاي تبليغاتي

• پاستل تبليغاتي

2- صنايع دستي :

هداياي صنايع دستي تبليغاتي با كيفيت و نفيس توليد كشور عزيزمان ميتواند جايگزين بسيار مناسب كالاهاي وارداتي براي هداياي شما در جشن ها ، مراسم ها ، سمينارها و نمايشگاها گردد . هداياي صنايع دستي ويژه سازمانها و شركتها براي معرفي كسب و كار شما در بسته بندي هاي خاص ، استندها ، جعبه هاي شكيل و سنتي و ... ارائه مي گردد و بطور كلي به صورت زير تقسيم بندي مي گردند :

• ميناكاري

• خاتم كاري

• كاشي ، سراميك و سفال

• معرق كاري

• فيروزه كاري

• قلم زني

3- محصولات چرمي :

يكي از بهترين گزينه ها براي هداياي تبليغاتي نفيس و ماندگار محصولات چرمي است كه به دو دسته چرم طبيعي و چرم مصنوعي تقسيم مي شوند و البته تشخيص چرم طبيعي از چرم ساخت دست انسان در برخي موارد بسيار دشوار است. چرم طبيعي بسيار گرانتر از چرم مصنوعي است. برخي از كالاهاي چرمي اگر با چرم اصل توليد شده باشند، معمولاً داراي شناسنامه بوده كه اطلاعات مربوط به كالا در آن‌ها درج شده‌است. اين نوع محصولات در ايران معمولا به صورت زير دسته بندي مي گردند :

 

 

• كيف دستي مردانه :

برخي از شركت‌هاي مطرح جهت نشان دادن ميزان ارزش مشتري، كيف‌هاي چرمي زيبا را براي مشتري‌هاي خاصشان ارسال مي‌كنند. كيف چرمي كه براي نگهداري اسناد، مدارك و پول به طور مكرر در طول روز مورد استفاده قرار مي‌گيرد، علاوه بر ايجاد احساس رضايت خاطر بيشتر مشتري هنگام استفاده، مي‌تواند تبليغات شركت شما را نيز به خوبي بر قسمت رويه خود به نمايش بگذارد.

كيف دستي مردانه و زنانه

ست چرم مردانه

• ست زنانه

• كيف پاسپورتي

• دستبند چرمي

• كمربند

• كيف پالتويي مردانه

• كيف آرايشي زنانه

كيف جيبي مردانه

• كيف جيبي زنانه

• كوله پشتي

 سعيد فرزامي

 

5 روز با حرف آخر ، پاسخگويي به 20 درصد كنكور

۷۷ بازديد

5 روز با حرف آخر ، پاسخگويي به 20 درصد كنكور

z49w_m1.jpg

روز با حرف آخر را ببينيد تا كنكورتان را متحول كنيد

پكيج 5 روز با حرف آخر كه 20 درصد كنكور مي باشد تهيه شده توسط تمامي اساتيد موسسه حرف آخر مي باشد كه شما دانش آموزان با ديدن 30 ساعت تدريس مي توانيد 40 تست قطعي كنكور را پاسخ دهيد. همين طور در پايان روز آخر با دادن آزمون جامع مشكلات خود را برطرف خواهيد كرد. مبلغ اين پكيج فقط براي هزينه ارسال بوده و شما بابت تدريس هاي اين منبع هيچ مبلغي را پرداخت نخواهيد كرد.

براي دريافت 5 روز با حرف آخر به قسمت هديه هاي وبسايت مركزي حرف آخر به آدرس https://harfehakhar.co  مراجعه كنيد

پكيج 5 روز با حرف آخر رايگان هست؟

جا دارد تشكري از تيم موسسه حرف آخر داشته باشيم بابت اين موضوع كه در راستاي عدالت آموزشي اين پكيج را فقط با هزينه ارسال در اختيار دانش آموزان قرار مي دهد. در انتخاب محصول و خريد آن يكي از مهم ترين فاكتور ها براي خانواده هزينه محصول مي باشد و اين فرصتي براي سود جويي افراد در اين زمينه فراهم مي كند. از طرفي بسياري از موسسات با هزينه هاي گزاف و وعده هاي پوچ سعي در انتقال اطلاعات خود دارند. اما موسسه حرف آخر با پكيج 5 روز با حرف آخر سعي در انتقال قسمتي از مفاهيم مهم كنكوري بصورت رايگان مي باشد.

چرا 5 روز با حرف آخر ؟

5 روز با حرف آخر اسمي است كه موسسه حرف آخر براي اين پكيج انتخاب كرده است چون شما با برنامه پنج روزه حرف آخر به حداقل آمادگي ?? درصد تمامي دروس كنكوري خواهد رسيد. سوال پيش مي آيد كه آيا فقط تدريس دروس در اين پكيج قرار دارد ؟ بايد بگويم خير اين پكيج يك پكيج ويژه بوده كه ويژگي‌ هاي آن را بيان خواهيم كرد. شما براي خريد لباس اول به فروشگاه رفته و لباس را انتخاب و بررسي مي كنيد. اين پكيج هم نوعي به عنوان نمونه كار موسسه حرف آخر در اختيار شما قرار خواهد گرفت.

محتواي پكيج 5 روز با حرف آخر

  • تدريس كامل تمامي دروس كنكوري
  • رسيدن به آمادگي حداقل ?? درصدي در هر درس
  • وجود آزمونك در پايان هر روز
  • آزمون ويژه حرف آخر در پايان روز پنجم براي محك زدن دانش آموز
  • صحبت هاي رتبه برتر ها در خلال تدريس اساتيد
  • صحبت هاي انگيزشي پوريا مظفريان براي شما دانش آموزان عزيز

آيا اين پكيج كتاب كار نيز دارد؟

شما با دريافت بسته  5 روز با حرف آخر  يك كتاب كار دريافت خواهيد كرد كه ديگر وقت شما بابت نوشتن خلاصه و نكته ها نشود چون تمامي اسلايدهاي تدريس شده و آزمونها در اين كتاب كار گنجانده شده است. از طرفي خلاصه نويسي زيست نيز در قالب الگو تا رتبه زيست نيز در اين كتاب كار وجود دارد.اين كتاب كار بصورت رايگان در كنار پكيج براي شما ارسال مي شود.

همراه درس آزمون نيز داشته باشيد

بله جاي تعجب نيست ما در برنامه 5 روز با حرف آخر خود در پايان هر روز از مباحث تدريس شده در هر روز، ده سوال براي آزمون براي شما طراحي كرده‌ايم با اين تفاوت كه تمامي سوالات براي شما توسط اساتيد حل شده و شما با ديدن پاسخ تك تك سوالات مشكلات خود را برطرف مي كنيد. بعد پنج روز ??? سوال كلي براي آزمون براي شما آماده شده تا در آخر ? روز با دادن آزمون خود را محك زده و مشكلات خود را با پاسخ نما برطرف كنيد.

سرفصل هاي تدريس شده در پكيج 5 روز با حرف آخر

روز اول

  • زيست(جذب مواد در روده)
  • شيمي(تبديل واحد يك ماده)
  • فيزيك(آينه تخت-مدار كيفي)
  • زبان(شرطي ها+رابطه افعال)
  • ديني(توحيد شناسي وقضا و قدر)

روز دوم

  • زيست(پانكراس وديابت)
  • شيمي(محلول ها)
  • رياضي(تركيب توابع)
  • ادبيات(انواع نقش دستوري)
  • زبان(ترتيب صفات+مرجع ضمير)

روز سوم

  • زيست(قلب و نوار قلب)
  • شيمي(تبديل واحد دو ماده)
  • رياضي(ريشه ها و راس تابع درجه)

روز چهارم

  • زيست(گلبول قرمز و كبد)
  • فيزيك(قوانين اوليه مدار)
  • ادبيات(نوع جمله)
  • رياضي(حل نامعادلات و الگو)

روز پنجم

  • زيست (تيروئيد)
  • فيزيك(لوله هاي u شكل)
  • ديني(قيامت و تحليل حديث و آيه)
  • ادبيات(گروه اسمي)
  • عربي(ترجمه)

صحبت هاي انگيزشي

يكي از قسمت هاي مهم براي آموزش يك دانش آموز وجود يك مشاور در كنار دانش آموز است. شما در اين پكيج با صحبت هاي انگيزشي پوريا مظفريان روز خود را شروع خواهيد كرد. در هر 5 روز اول فيلم انگيزشي ببينيد بعد درس را شروع كنيد. تمامي دانش آموزان در مسير كنكور نياز به انگيزه دارن و ما در اين پنج روز براي شما اين مشكل را حل كرديم شما با دريافت اين پكيج از صحبت هاي پوريا مظفريان استفاده كرده و ديگر نگران انگيزه دادن به خود نباشيد.

صحبت هاي رتبه برتر ها انگيزه اي براي دانش آموزان

كنكور يعني استفاده از نكات و تجربه‌هاي افراد موفق ما در خلال تدريس ها صحبت هاي رتبه برتر ها را در مورد هر درس و رتبه و ميزان درصدي كه در اين درس ها گرفته اند را براي شما تهيه كرده ايم تا بدانيد هيچ درصدي با حرف آخر غيرممكن نيست حتي شمايي كه هنوز هيچ درسي را نخوانده ايد. در كنار آموزش هر درس صحبت هاي رتبه برتر هاي همان درس براي شما گنجانده شده تا بدانيد هيچ درصدي با حرف آخر غير ممكن نيست.

تطابق هاي 100 درصدي!!!!!!

هر ساله بعد از كنكور موسسه حرف آخر سوالات حل شده توسط اساتيد در پكيج هاي آموزشي را با سوالات كنكور مورد بررسي قرار داده تا تطابق سوالات موسسه با سوالات كنكور مشخص شود. ما در كنار اين موارد ذكر شده براي شما دانش آموزان تطابق هاي 100 درصد سوالات موسسه را با سوالات كنكور قرار داديم تا بدانيد با ديدن اين پكيج ها مي توانيد مثل رتبه برتر هاي ذكر شده شما هم يكي از رتبه هاي موسسه حرف آخر باشيد.

چرا موسسه حرف آخر

كدام يك از موسسات براي دانش آموز خود ?? ساعت تدريس را به صورت رايگان همراه آزمون (در قالب پكيج 5 روز با حرف آخر) فرستاده تا دانش آموزان با ديدن پكيج به حداقل حد درسي مورد نظر خود برسند. موسسه حرف آخر براي شما دانش آموزان اين امكان را فراهم كرده تا بتوانيد با ديدن اين پكيج با ديد باز تصميم گرفته و در اين شرايط اقتصادي هزينه زيادي را متحمل نشويد

.ويژگي هايي كه در اين پكيج براي شما دانش آموزان جمع آوري شده باعث شده تا دانش آموزان همگام با تلاش خود هدف خود را شناسايي كرده تا براي رسيدن به هدف از بهترين منابع كنكوري استفاده كنند.

به نقل از سايت  رسمي حرف آخر و بر گرفته از مقاله 5 روز با حرف آخر ، پاسخگويي به 20 درصد كنكور