جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

چرا قدیمی‌ها آلزایمر نداشتند؟

۵ بازديد

چرا قدیمی‌ها آلزایمر نداشتند؟

 

به گزارش همشهری آنلاین، این تحقیق اخیر در حالی انجام گرفته که سرعت ابتلا به آلزایمر در ایران و دنیا خیره کننده است. خبرگزاری‌ها به نقل از متخصصان در ماه‌های آخر سال ۲۰۲۳ به این نکته اشاره کرده بودند، در ایران هر ۷ دقیقه بک نفر به آلزایمر مبتلا که آماری بسیار تکان دهنده است. آمار سرعت ابتلا به آلزایمر در دنیا نیز بسیار تکان دهنده است، بر این اساس هر ۳ ثانیه یک نفر در دنیا به آلزایمر مبتلا می‌شود. در ایران هم اکنون بیش از ۱ میلیون مبتلا به آلزایمر زندگی می‌کنند که ممکن است برخی از آن‌ها نیز هنوز شناسایی نشده باشند. ۵۵ میلیون نفر مبتلا به آلزایمر نیز در کل دنیا زندگی می‌کنند.

 

در این تحقیق ضمن بررسی منابع پزشکی دوران یونان و روم باستان و مقایسه جوامع بدوی و مدرن امروزی ادعا شده که آلزایمر و فراموشی یک بیماری مدرن است که عمدتا ناشی از تنبلی و آلودگی است. به گزارش روزنامه سان، در این مطالعه یک قبیله بدوی در جنگل‌های آمازون در بولیوی نیز مورد بررسی قرار گرفته و موارد اندکی از فراموشی و آلزایمر در این قبیله مشاهده شده است.

 

محققان در این تحقیق پس از تجزیه و تحلیل متون پزشکی یونانی و رومی کلاسیک نوشتند: آلزایمر در آن دوران نادر بوده و با رشد شهرها، آلودگی هوا و تغییر شیوه‌ها از زندگی مبتدی به زندگی مدرن امروزی موارد ابتلا به فراموشی و آلزایمر افزایش یافته است.

http://s.ecmaps.de/frMff

https://cutt.ly/0wVZ4ylK

یونانیان باستان در متون پزشکی خود متذکر شده بودند که پیری مشکلات حافظه را به همراه دارد، اما هیچ منبعی از این دوران اشاره به از دست دادن عمده حافظه، گفتار و استدلال ناشی از زوال عقل (آلزایمر) موجود نیست. قرن‌ها بعد در روم باستان، به چند مورد از دست دادن حافظه در کتاب‌های پزشکی این دوره اشاره شده است. به عنوان مثال، جالینوس پزشک یونانی که در دوران امپراطوری روم باستان می‌زیست، درباره مشکلات حافظه در آن دوران نوشته برخی از افراد مسن در ۸۰ برای یادگیری چیز‌های جدید به سختی تلاش می‌کردند.

 

http://maps.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.bazaar-baz.com

http://clients1.google.de/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fbazaar-baz.com

نویسندگان این تحقیق حدس می‌زنند که با رشد شهر‌های روم باستان، آلودگی افزایش یافته و موارد بیشتری از زوال شناختی ایجاد شده بود. پروفسور کالب فینچ، از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، گفت: یونانیان باستان اشاراتی بسیار اندک به اصطلاح فراموشی یا از دست دادن حافظه داشته‌اند با این حال ما ردی از این اشارات را در برخی از منابع آن دوران پیدا کردیم. یونانیان در متون خود اشاره‌ای به چیزی داشتند که مانند اختلال شناختی خفیف بود.

 

این محقق ارشد افزود: وقتی به رومیان رسیدیم، حداقل چهار مورد را کشف کردیم که موارد نادری از زوال عقل پیشرفته را نشان می‌دهد، نمی‌توانیم بگوییم که آیا آن موارد دقیقا آلزایمر بوده‌اند یا خیر. با این حال نشانگر آن است که موارد ابتلا به فراموشی، آلزایمر یا زوال عقل به دلیل پیشرفت شهر نشینی و افزایش آلودگی از یونان باستان تا دوران روم باستان تا حدی افزایش داشته است.

 

در این تحقیق، اما تنها به منابع قدیم اکتفا نشده و یکی از جوامع بدوی دوران معاصر برای اثبات این مساله که رشد شهر‌ها و آلودگی هوا و تغییر سبک زندگی در آلزایمر نقش دارد، مورد بررسی قرار گرفته است. بر اساس این تحقیق انجام گرفته توسط محققان دانشگاه کالیفرنیای جنوبی روی یکی از قبایل بدوی منطقه آمازون کشور بولیوی دراین قبیله نرخ پائینی از آلزایمر مشاهده شده بود.

 

آلزایمر یک بیماری مزمن تخریب کننده سلول‌های عصبی است. این بیماری مغزی، شروعی آرام دارد، اما پیش رونده است. رایج‌ترین علامت اولیه آن فراموش کردن انفاقات تازه یا به سختی به یادآوردن آن‌هاست. با پیشرفت بیماری آلزایمر، علائمی مانند مشکلات تکلم، آگاه نبودن به زمان و مکان، نداشتن انگیزه، نوسان احساسات، نداشتن توان مراقبت از خود و مشکلات رفتاری بروز می‌کند. با بدتر شدن بیماری آلزایمر، فرد از خانواده و جامعه جدا می‌شود و به تدریج عملکرد‌های مربوط به بدن از بین رفته، سرانجام منجر به مرگ می‌شود. با وجود اینکه سرعت پیشروی بیماری می‌تواند متفاوت باشد، عموما ۳ تا ۹ سال امید به زندگی بعد از تشخیص بیماری در نظر گرفته شده است.

 

منبع : بازارباز

http://maps.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.bazaar-baz.comhttp://clients1.google.de/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fbazaar-baz.com

https://www.intensedebate.com/people/TomoRivas41

https://www.mapleprimes.com/users/TomoRivas4

https://cope4u.org/forums/users/TomoRivas4/

https://onlyfans.com/u391304731

https://app.zintro.com/profile/zi51f30429?showpublic=true&ref=

https://unsplash.com/@tomorivas4

https://www.reverbnation.com/artist/retugcggcv

https://loop.frontiersin.org/people/2632312/bio

https://us.community.sony.com/s/profile/005Dp000003SBc3?language=en_US

https://qiita.com/TomoRivas4

https://wefunder.com/tomorivas

آیا هوش مصنوعی می‌تواند پایان راه بازاریابان محتوا باشد؟

۸ بازديد

آیا هوش مصنوعی می‌تواند پایان راه بازاریابان محتوا باشد؟

 

مقدمه

 

بازاریابی محتوا یک حوزه در حال رشد است که اهمیت آن در دنیای دیجیتال روز به روز بیشتر می‌شود. بازاریابان محتوا مسئول تولید و توزیع محتوای ارزشمند برای مخاطبان هدف هستند. این محتوا می‌تواند شامل مقالات، پست‌های وبلاگ، اینفوگرافیک، ویدیو، پادکست و غیره باشد.

 

هوش مصنوعی (AI) در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته است و در حال حاضر در بسیاری از صنایع از جمله بازاریابی مورد استفاده قرار می‌گیرد. هوش مصنوعی می‌تواند در تولید، توزیع و اندازه‌گیری اثربخشی محتوا نقش داشته باشد.

 

با این حال، برخی از افراد معتقدند که هوش مصنوعی می‌تواند پایان راه بازاریابان محتوا باشد. آنها استدلال می‌کنند که هوش مصنوعی می‌تواند محتوای بهتری را با سرعت بیشتری تولید کند و به این ترتیب نیاز به بازاریابان محتوا را کاهش دهد.

 

در این مقاله، به بررسی این موضوع می‌پردازیم که آیا هوش مصنوعی می‌تواند پایان راه بازاریابان محتوا باشد یا خیر.

https://urlis.net/8yib0y6f

مزایا و معایب استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی محتوا

 

هوش مصنوعی مزایای زیادی برای بازاریابی محتوا دارد. به عنوان مثال، هوش مصنوعی می‌تواند:

 

محتوای سفارشی‌سازی شده برای مخاطبان هدف تولید کند.

محتوا را با سرعت و دقت بیشتری تولید کند.

اثربخشی محتوا را اندازه‌گیری کند.

 

با این حال، هوش مصنوعی نیز معایبی دارد. به عنوان مثال، هوش مصنوعی:

 

ممکن است محتوای غیرخلاقانه و تکراری تولید کند.

ممکن است محتوا را با توجه به اهداف اشتباه تولید کند.

ممکن است محتوا را با توجه به نیازهای مخاطبان هدف تولید نکند.

 

آیا هوش مصنوعی می‌تواند جایگزین بازاریابان محتوا شود؟

 

به نظر نمی‌رسد که هوش مصنوعی بتواند به طور کامل جایگزین بازاریابان محتوا شود. هوش مصنوعی می‌تواند در تولید، توزیع و اندازه‌گیری اثربخشی محتوا نقش داشته باشد، اما نمی‌تواند جایگزین مهارت‌ها و تخصص بازاریابان محتوا شود.

 

بازاریابان محتوا دارای مهارت‌هایی هستند که هوش مصنوعی نمی‌تواند آنها را جایگزین کند. به عنوان مثال، بازاریابان محتوا دارای مهارت‌های زیر هستند:

 

درک نیازهای مخاطبان هدف

ایجاد محتوای جذاب و آموزنده

توزیع محتوا به روش‌های موثر

اندازه‌گیری اثربخشی محتوا

 

این مهارت‌ها برای ایجاد و توزیع محتوای موثر ضروری هستند. هوش مصنوعی می‌تواند در تولید محتوا به بازاریابان محتوا کمک کند، اما نمی‌تواند جایگزین آنها شود.

 

آینده بازاریابی محتوا

 

بازاریابی محتوا در آینده همچنان یک حوزه مهم خواهد بود. هوش مصنوعی می‌تواند نقش مهمی در این حوزه ایفا کند، اما نمی‌تواند جایگزین بازاریابان محتوا شود.

 

بازاریابان محتوا باید مهارت‌های خود را برای استفاده از هوش مصنوعی توسعه دهند. آنها باید بتوانند از هوش مصنوعی برای تولید، توزیع و اندازه‌گیری اثربخشی محتوا استفاده کنند.

 

بازاریابان محتوا که بتوانند از هوش مصنوعی به طور موثر استفاده کنند، در آینده موفق خواهند شد.

 

نتیجه‌گیری

 

هوش مصنوعی می‌تواند نقش مهمی در بازاریابی محتوا ایفا کند، اما نمی‌تواند جایگزین بازاریابان محتوا شود. بازاریابان محتوا باید مهارت‌های خود را برای استفاده از هوش مصنوعی توسعه دهند تا در آینده موفق شوند.

https://list.ly/list/9Gdn-trhy-syt-khlqnh?make_list_mode=true                

https://socialsocial.social/user/aslema78222/                   

https://replit.com/@tafedak109                             

https://letterboxd.com/aslema78222/                 

https://answerpail.com/index.php/user/aslema78222                  

https://www.indiegogo.com/individuals/36149345                        

https://slides.com/aslema78222                             

https://visual.ly/users/tafedak109/portfolio

شش مورد کلیدی که قبل از خرید لپ تاپ جدید باید بدانید

۸ بازديد

شش مورد کلیدی که قبل از خرید لپ تاپ جدید باید بدانید

t65583_652cfc608716201626cf5772.jpeg
در دنیای امروزه فناوری، لپ تاپ ها یکی از ابزارهای اساسی برای اکثر افراد هستند. از دانشجویان گرفته تا کارمندان دفاتر و حتی کسانی که به صورت آنلاین کسب و کار دارند، همه به دنبال یک لپ تاپ با عملکرد قوی و قیمت مناسب هستند. اما خرید یک لپ تاپ مناسب ممکن است یک وظیفه پیچیده و گیج کننده باشد. در این مقاله، به بررسی چند نکته مهم قبل از خرید یک لپ تاپ جدید می‌پردازیم تا به شما کمک کنیم تصمیم بهتری بگیرید.

بودجه خود را مشخص کنید
یکی از اولین چیزهایی که باید قبل از خرید لپ تاپ جدید خود مشخص کنید، مقدار بودجه‌ای است که می‌توانید برای خرید این دستگاه صرف کنید. این مقدار می‌تواند بر اساس نیازهای شما و وضعیت مالی شخصیتان متفاوت باشد. اگر به دنبال یک لپ تاپ با قیمت مناسب هستید، ممکن است بهتر باشد به سراغ گزینه‌هایی با عملکرد متوسط و قیمت مناسب بروید. اما اگر به دنبال یک لپ تاپ برای بازی یا کاربردهای دیگر حرفه‌ای هستید، ممکن است بخواهید بیشترین مقدار ممکن را صرف خرید آن کنید.

نیازهای خود را تعیین کنید
هر فرد نیازهای متفاوتی از یک لپ تاپ دارد. برخی افراد به دنبال یک دستگاه سبک و قابل حمل هستند که بتوانند آن را به راحتی با خود حمل کنند، در حالی که برخی دیگر به دنبال یک لپ تاپ با صفحه نمایش بزرگ و عمر باتری بلند هستند. قبل از خرید لپ تاپ جدید، بهتر است نیازهای خود را به دقت تعیین کنید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

مشخص کردن اولویت ها
با توجه به نیازهای خود، مشخص کنید که کدام ویژگی‌ها برای شما اولویت دارند. آیا به یک پردازنده قوی، حافظه بزرگ یا صفحه نمایش با کیفیت بالا نیاز دارید؟ با تعیین اولویت‌های خود می‌توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

تحقیق کنید
قبل از خرید لپ تاپ، بهتر است مطالعه و تحقیق کافی در مورد مدل‌ها و برندهای مختلف داشته باشید. امروزه با اینترنت، امکان دسترسی به اطلاعات و نقدهای کاربران در مورد محصولات بسیار راحت شده است. با مطالعه نقدها و بررسی مشخصات فنی دستگاه‌ها، می‌توانید تصمیم بهتری برای خرید خود بگیرید.

مقایسه قیمت‌ها
بعد از تعیین نیازهای خود و اولویت‌های مهم، بهتر است قیمت‌های مختلف را برای مدل‌های مختلف مقایسه کرده و از تخفیفات و فروش‌های ویژه نیز استفاده کنید. ممکن است یک لپ تاپ با ویژگی‌های مورد نیاز شما با قیمت مناسب‌تری در یک فروشگاه خاص موجود باشد.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش
نهایتاً، پشتیبانی و خدمات پس از فروش یکی از موارد مهمی است که باید در نظر داشته باشید. اگر دستگاه شما مشکل داشت یا نیاز به تعمیر داشت، چقدر زمان می‌برد تا مشکل شما حل شود؟

نتیجه‌گیری
خرید یک لپ تاپ جدید ممکن است یک وظیفه پیچیده به نظر برسد، اما با تعیین نیازهای خود، مشخص کردن اولویت‌ها و انجام تحقیقات کافی، می‌توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. همچنین، بهتر است قبل از خرید، قیمت‌ها و خدمات پس از فروش مختلف را مقایسه کرده و تصمیم خود را بگیرید.

 اصیل بخرید

laptopmag

خودرو ام وی ام X33 New

۷ بازديد

خودرو ام وی ام X33 New

 

مدیران خودرو فروش ام وی ام X33 New یا X33 S را در سال 1399 شروع کرد. از ویژگی‌های فنی این خودرو می‌توان به پیشرانه 4 سیلندر، موتور 2 لیتری و قدرت 139 اسب بخار اشاره کرد. این خودرو با دو گیربکس 5 سرعته اتومات و گیربکس CVT تولید شده است. این کراس اور جمع و جور دارای کروز کنترل، کنترل کشش و پایداری، دو حالت رانندگی (اکو و اسپرت)، سنسور فشار باد تایر، ترمز ضدقفل و کمکی، دی‌لایت و اتولایت، مه شکن جلو و عقب، مانیتور 8 اینچی لمسی، نویگیشن، دوربین عقب، تهویه اتومات، گرمکن صندلی‌های جلو، ایزوفیکس صندلی، آینه عقب الکتروکرومیک، سانروف، آینه‌های جانبی با گرمکن و تنظیم برقی می‌باشد. برای تهیه لوازم یدکی ام وی ام X33 New با عالی‌ترین کیفیت می‌توانید فروشگاه اکسپرس یدک را انتخاب نمایید.

خودرو آریزو 6 پرو

 

برای معرفی یکی دیگر از جدیدترین خودروهای چینی بایستی چری آریزو 6 پرو را نام برد. این خودرو با برند فونیکس در سال  1401 به بازار داخلی معرفی شد. مصرف سوخت مناسب، فضای مناسب ردیف عقب، صندوق 440 لیتری، کروز کنترل، کنترل کشش و پایداری، رانندگی دو حالته‌ی اکو و اسپرت، ریموت استارتر، سنسور عقب، سنسور باران و فشار باد تایر، رادار نقطه کور و تغییر لاین، رادار تصاف عقب، ترمز ضدقفل و پارک برقی، اتولایت و دی‌لایت، مه شکن عقب، نورپردازی 64 رنگ داخلی، سیستم صوتی 6 اسپیکره با ساب ووفر، مانیتور 10.25 اینچی، دوربین 360 درجه، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، ایزوفیکس صندلی، دریچه تهویه عقب، شارژر وایرلس، سانروف، آینه جانبی با گرمکن و تنظیم برقی از مزایای این خودرو می‌باشد. آریزو 6 پرو، پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ، موتور 1.5 لیتری، گیربکس CVT با 9 دنده مصنوعی و قدرت 147 اسب بخار دارد.

https://did.li/nydgT

خودرو تیگو 7 پرو

 

تیگو 7 پرو تحت برند فونیکس در سال 1400 به بازار داخلی عرضه شد. خودرو تیگو 7 پرو، گیربکس CVT با 9 دنده مصنوعی دارد. این ماشین پرطرفدار، پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ داشته و با حجم موتور 1.5 لیتر توانایی تولید 157 اسب بخار را دارد. تولید کننده تیگو 7 پرو، برای راحتی راننده و سرنشینان امکاناتی چون کروز کنترل، کنترل کشش و پایداری، کنترل ایستایی در سربالایی و سرعت در سرازیری، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور باران و فشار باد تایر، ترمز ضدقفل، ترمز پارک برقی، دی‌لایت، اتولایت، دریچه تهویه عقب، گرمکن صندلی، صندوق برقی با جک، صندوق پران هوشمند، شارژر وایرلس، آینه عقب الکتروکرومیک، سانروف، سقف پانوراما، آینه جانبی با گرمکن و تنظیم برقی، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، گرمکن فرمان، مانیتور لمسی 10.25 اینچی، نویگیشن، دوربین 306 درجه، سانروف، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای را ارائه داده است.

خودرو هایما S7 پلاس

 

هایما S7 پلاس به عنوان یکی از جدیدترین خودروهای چینی توسط ایران خودرو در سال 1400 به این بازار عرضه شد. این خودرو مصرف سوخت مناسب، صندوق 400 لیتری، کروز کنترل، کنترل کشش و پایداری، سنسور عقب، سنسور باران و فشار باد تایر، ترمز ضدقفل و کمکی، دی‌لایت و اتولایت، چراغ مه شکن جلو و عقب، مانیتور لمسی 8 اینچی، نویگیشن، دوربین 360 درجه، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، آینه عقب الکتروکرومیک، سانروف، آینه جانبی با گرمکن و تنظیم برقی را دارا می‌باشد. از مشخصات فنی هایما S7 پلاس خوب است که به گیربکس اتومات 6 دنده، موتور 1.8 لیتری، پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ و قدرت 170 اسب بخار اشاره داشت.

خودرو ام وی ام X22 Pro

 

ام وی ام X22 در سری دوم با نام X22 پرو وارد بازار ایران شد. این خودرو در سال 1400 با گیربکس CVT 9 دنده مصنوعی، موتور 1 لیتری، پیشرانه 3 سیلندر توربوشارژ و قدرت 102 اسب بخار در بازار داخلی به فروش رسید. امکاناتی مانند کروز کنترل، کنترل کشش و پایداری، سنسور عقب و فشار باد تایر، ترمز ضدقفل و پارک برقی، دی‌لایت و اتولایت، مه شکن عقب، فرمان دی‌کات، مانیتور لمسی 9 اینچی، تهویه دیجیتال، ایزوفیکس صندلی، سانروف، آینه جانبی با تنظیم برقی و گرمکن نیز در ام وی ام X22 Pro تعبیه شده است.

خودرو ام وی ام x55 Pro

 

در سال 1401 فیس لیفت دوم ام وی ام X55 توسط مدیران خودرو به بازار داخلی عرضه شد. ام وی ام X55 Pro دارای چهار تیپ IE، IE اسپرت، اکسلنت و اکسلنت اسپرت می‌باشد. ام وی ام X55 پرو اکسلنت دارای ارتفاع بلند سقف، کروز کنترل، کنترل کشش و پایداری، کنترل ایستایی در سربالایی و سرعت در سرازیری، دو حالت رانندگی اکو و اسپرت، ریموت استارتر، سنسور عقب و فشار باد تایر، ترمز ضدقفل و پارک برقی، اتوهلد، کالیپر قرمز، دی‌لایت و اتولایت، مه شکن عقب، نورپردازی 7 رنگ داخلی، مانیتور لمسی 10.2 اینچی، نویگیشن، دوربین 360 درجه، دوربین ثبت لحظات، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه دیجیتال لمسی، کول باکس، دریچه تهویه عقب، گرمکن صندلی‌های جلو، سانروف، آینه جانبی با گرمکن و تنظیم برقی می‌باشد. این خودرو قدرت 159 اسب بخار، پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ، موتور 1.5 لیتری و گیربکس CVT با 9 دنده مصنوعی دارد.

منبع: بازار یدکی

 

https://publiclab.org/profile/PennyReid22

https://www.credly.com/users/neha-asha/badges

https://www.pubpub.org/user/neha-asha-72

https://www.anobii.com/en/011466b4676c52c4d1/profile/activity

https://www.icy-veins.com/forums/profile/176715-pennyreid22/

https://www.quora.com/profile/Neha-Asha-44

https://www.wattpad.com/user/PennyReid22

https://www.openstreetmap.org/user/PennyReid22

https://www.tripadvisor.com/Profile/A4307KInehaa

 

ضد آفتاب فلوئید یا کرم ضد آفتاب: کدام را انتخاب کنیم؟

۱۰ بازديد

ضد آفتاب فلوئید یا کرم ضد آفتاب: کدام را انتخاب کنیم؟

 

آشنایی با تاریخچه تولید ضد آفتاب

 

نخستین بارقه‌های تولید محصولی تحت عنوان ضد آفتاب‌ها را می‌توان در دهه 1930 جستجو کرد. جالب است بدانید تا پیش از این، آفتاب سوختگی و بروز عوارضی همچون لک پوست و پیری زودرس امری طبیعی و رایج به حساب می‌آمد. اما درست در سال 1938، فرانتس گریتر شیمیدان سوئیسی توانست اولین مدل از ضد آفتاب‌های تاریخ را طراحی نماید. او همچنین فاکتور SPF را برای رتبه بندی قدرت حفاظتی ضد آفتاب‌ها طراحی کرد. معیاری که امروزه نیز برای سنجش قدرت محافظتی این محصول به کار می‌رود.

 

با پیشرفت صنایع و تلفیق علم و زیبایی، کرم ضد آفتاب به محصولی میان زنجیره‌ای بین صنعت زیبایی و داروسازی-پزشکی تبدیل شد. تا جایی که امروزه فرمولاسیون این محصول آمیزه‌ای از محصولات آرایشی و مراقبتی است. ضد آفتاب‌های رنگی، بی‌رنگ، کرم، اسپری، استیک و ... از جمله پرطرفدارترین انواع ضد آفتاب به شمار می‌آیند. ضد آفتاب‌های رنگی در رقابتی کم سابقه با انواع فونداسیون مانند سی سی یا بی بی کرم، کرم پودر و کوشن، توانستند تا حدودی جای کرم پودرهای روزانه را بگیرند. بعد از آن ضد آفتاب‌های استیکی با قابلیت تسهیل تمدید در طول روز رونمایی شدند. در حال حاضر نیز، ضد آفتاب‌های فلوییدی به عنوان جدیدترین نسل از این محصول مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته اند.

 

ضد آفتاب فلوئید یا کرم ضد آفتاب

 انواع ضد آفتاب‌های کرمی و فلوئیدی را بشناسید

 

بعد از آشنایی با تاریخچه و روند پیشرفت فرموله کردن انواع ضد آفتاب، اکنون دیدی وسیع نسبت به تغییرات پیشین و مزایای محصولات جدید دارید. با این حال، هنوز پاسخ سوال خود را دریافت نکرده‌اید. انتخاب بین کرم ضد آفتاب و نوع فلویید این محصول، دوراهی بسیار تردید آمیزی است که عبور از آن کار چندان آسانی نیست. در این مورد اما، آشنایی با خواص و ویژگی‌های منحصر به فرد هر یک از این دو محصول، بیش از هر چیزی می‌تواند کمک کننده باشد:

کرم ضد آفتاب و ویژگی‌های آن

 

کرم ضد آفتاب، در واقع نوع کلاسیک این محصول است که برای دهه‌های متوالی بین مصرف کنندگان محبوب بوده و هست. این محصول همان‌طور که از نامش پیداست، بافت نیمه جامد و بسیار غلیظی دارد و برخلاف فلوئیدها اصلا روان نیست. بلکه برای پخش و جذب به ماساژ دست یا براش آرایشی احتیاج دارد. از ویژگی‌های منحصر به فرد کرم ضد آفتاب، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

    بافت غلیظ و قوام دار این محصول، به راحتی با انواع آیتم‌های کرم آبرسان، مرطوب کننده و سایر ویتامین‌های محلول در چربی ترکیب می‌شود.

    کرم ضد آفتاب، در دو نوع دارای چربی و فاقد چربی موجود است. شما می‌توانید با توجه به جنس پوستتان کرم مناسب را انتخاب نمایید.

    ماندگاری متوسط و قابل قبولی روی سطح پوست دارند.

 

ضد آفتاب فلوئیدی و ویژگی‌های آن

 

ضد آفتابهای فلوئیدی، این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده‌اند. همه جا حرف از خواص و ویژگی‌های این محصول است. اما این مدل ضد آفتاب چه تفاوتی با دیگر رقبای خود دارد؟ اولین ویژگی متفاوت ضد آفتاب‌های فلوییدی بافت ظاهری آنها است. ساختار این محصول بسیار روان است و ساختاری کاملا مایع شبیه به آب دارد. حتی بسیاری از مصرف کنندگان، این محصول را در نخستین مواجهه با اصطلاح «آبکی» توصیف کردند. این ویژگی برای افرادی که سال‌ها بافت نیمه جامد و کرم مانند ضد آفتاب را مصرف کرده‌اند، کمی عجیب غریب به نظر می‌رسد. حتی بعضی افراد ممکن است در کارایی و عملکرد آن نیز شک کنند. اما تمام این حدس و گمان‌ها چقدر صحت دارد؟ ویژگی‌های واقعی ضد آفتاب‌های فلوئیدی چیست؟

 

ویژگی‌ ضد آفتاب فلوئیدی

 

    ضد آفتاب‌های فلوئیدی اغلب با تکنولوژی فیوژن واتر طراحی و تولید می‌شوند. به این معنی که ساختاری فاقد چربی و بر پایه آب دارند. در نتیجه، غیر کومدوژنیک هستند و مانع از ایجاد هرگونه جوش و آکنه می‌شوند.

    بافت این مدل ضد آفتاب، فوق سبک است و سرعت جذب بسیار بالایی دارد. به این معنی که تنها چند ثانیه بعد از مصرف، کاملا جذب پوستتان می‌شود و بیشترین توان حفاظتی و مراقبتی را برای مصرف کننده فراهم می‌کنند.

    به دلیل غلظت پایین و ساختار روان خود، پخش سریع، یکنواخت و یکدستی دارند.

    در انواع رنگی و بدون رنگ موجود است و شما می‌توانید با توجه به کاربری و نیاز خود از آنها استفاده نمایید.

http://maps.google.com/url?q=https://magli.ir/

http://clients1.google.de/url?sa=t&url=https://magli.ir/

http://clients1.google.co.jp/url?sa=t&url=https://magli.ir/

مقایسه کرم ضد آفتاب و فلوئید ضد آفتاب

 

با توجه به پژوهش‌های انجام شده و استناد بر داده‌های پزشکی، متخصصان پوست بر این باورند که انواع کرمی و فلوئیدی ضد آفتاب از نظر قدرت محافظت کننده و کارایی، هیچ برتری چشمگیری نسبت به یکدیگر ندارند. تنها شاخصه مهمی که بایستی به آن توجه شود، جنس پوست هر فرد و نیازهای شخصی و تخصصی آن است.

منبع :  مگ دی

http://maps.google.com/url?q=https://magday.ir/

http://clients1.google.de/url?sa=t&url=https://magday.ir/

http://clients1.google.co.jp/url?sa=t&url=https://magday.ir/

http://clients1.google.es/url?sa=t&url=https://magday.ir/

http://google.com.br/url?q=https://magday.ir/

http://google.co.uk/url?q=https://magday.ir/

https://www.tripadvisor.com/Profile/magdaym

https://www.4shared.com/u/oUlKhlCB/ea125116105.html

https://disqus.com/by/magday37623/about/

https://www.ted.com/profiles/45079112/about

https://artmight.com/user/profile/2652775

https://worldcosplay.net/member/1326572

https://p-tweets.com/magday37623

https://list.ly/list/8v4Y-tkhnwlwjy?make_list_mode=true

https://socialsocial.social/user/magday37623/

https://replit.com/@ea125116105

https://letterboxd.com/magday37623/

https://answerpail.com/index.php/user/magday37623

https://www.indiegogo.com/individuals/35275776

https://slides.com/magday37623

https://visual.ly/users/ea125116105/portfolio