جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

قيمت درب آكاردئوني آهني و مقاوم و قفل آن

۳۰ بازديد

قيمت درب آكاردئوني آهني و مقاوم و قفل آن

اگر شما از نوع هاي از قفل ها براي قيمت درب آكاردئوني آهني و مقاوم خود استفاده كنيد ضمن اينكه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض كنيد. دقت داشته باشيد كه اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد كه هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا كه در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز كنيد. شما همچنين ميتوانيد از يك قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد كه ميشه گفت بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام كنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. قيمت درب آكاردئوني آهني و مقاوم در اصطلاح حفاظ هايي دارد كه به صورت مشبك هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يك حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

نصب قيمت درب آكاردئوني آهني و مقاوم

در نهايت مي توان گفت كه نصب قيمت درب آكاردئوني آهني و مقاوم كاري آسان است اما شما نميتوانيد آن را خودتان و بدون مشورت يك متخصص انجام دهيد. بهترين كاري كه در اين زمينه مي توانيد بكنيد اين است كه از فردي كه در اين زمينه متخصص است كمك بگيريد و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب كنيد.

جوش هايي كه در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اكسيد كربن است كه در صنعت هاي آهن از باكيفيت ترين هاست. شما ميتوانيد از فردي كه در اين زمينه اطلاعات كافي را دارد خريد خود را انجام دهيد و ضمن اينكه قيمت درب آكاردئوني آهني و مقاوم خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي كنيد، هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

قيمت حفاظ پنجره آهني و فرفورژه و ساده كافه اي

اصطلاح كافه اي به حفاظ هايي گفته مي شود كه يه نوعي محافظتي به شمار مي آيند. اين نوع حفاظ هاي نيمه پاييني پنجره ها را پوشش مي دهند و براي طبقات بالايي ساختمان كه نياز به ايجاد امنيت بيشتري دارند بيشتر مورد استفاده هستند. اين نوع حفاظ ها همچنين براي جلوگيري از مشكلات احتمالي ميتواند يكي از بهترين گزينه هاي شما باشد. قيمت حفاظ پنجره آهني و فرفورژه و ساده كافه اي از سايرين بيشتر است.

نصب نوع ها حفاظ پنجره و قيمت حفاظ پنجره آهني و فرفورژه و ساده

چرا آهن؟

همانطور كه ميدانيد، يكي از مستحكم ترين ابزاري كه ميتوانيد از آن در ساخت خانه خود استفاده كنيد اهن است. تاكنون اما براي حفظ امنيت خود و خانواده تان چه مقدار هزينه كرده ايد؟ اين صرفه هزينه در واقع يك كار هوشمندانه است چرا كه شما توسط آن امنيت هرآنچه كه در خانه داريد را مورد بررسي قرار دهيد. نكته اي كه بايد در اين بخش بدانيد اين است كه قيمت حفاظ پنجره آهني و فرفورژه و ساده آهني بسيار مناسب است و همين امر هم باعث مي شود كه استفاده از آنها به عنوان راهي براي برقراري امنيت روز به روز بيشتر شود. قيمت گذاري اين نوع حفاظ ها ميشه گفت با توجه به پنجره شما انجام خواهد شد و براي پنجره هاي بزرگتر به طور قطع بيشتر خواهد بود. موادي كه در ساخت اين نوع حفاظ ها مورد استفاده قرار مي گيرند به صورت كيلويي قيمت گذاري خواهند شد. مدل حفاظ و همچنين تراكم آن ها هم مي تواند قيمت را تحت تاثير قرار دهد.

قيمت نرده روي ديوار

بدون شك شما هم يك مقدار بودجه خاصي براي حفظ خود در نظر گرفته ايد. با توجه به شرايط اقتصادي كنوني، قيمت يكي از مهم ترين نكاتي است كه شما بايد در استعلام  قيمت نرده روي ديوار  به آن دقت كنيد. مانند هر چيز ديگري هم، زماني كه پاي پول در ميان باشد شما بايد بتوانيد كالايي را انتخاب كنيد كه هم قيمت مناسبي دارد و هم اينكه شما ميتوانيد كيفيت آن را تضمين كنيد. در نهايت گفته مي شود كه هرچقدر بتوانيد هزينه بيشتري را براي قيمت نرده روي ديوار  كنار بگذاريد، كيفيت و همچنين تنوع خريد شما هم بيشتر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي زياد هم در اين زمينه مناسب نخواهد بود. برخي اوقات، ساده ترين حفاظ ها هم ميتوانند كارايي خوبي براي شما داشته باشند.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

https://www.liveinternet.ru/users/muhammadzaid2/post486389495/

https://muhammadzaid1.blogspot.com/2021/08/blog-post_23.html

https://all4webs.com/muhammadzaid/158617401576157517401740-1608-?35292=39468

https://app.box.com/s/c0aem6r18m8j00l1lwf2hmjw1nk7up5e

https://turkeygoat2.bloggersdelight.dk/2021/08/24/%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%88-%d8%aa%d9%86%d9%88%d8%b9-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%81%d9%84%d8%b2%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%81%d9%88%d8%b1%da%98%d9%87/

https://edukite.org/activity/p/1519433/

http://worldandus.co.uk/activity/p/176004/

http://offpageseo2000.weebly.com/ggggg/8667774

https://muhammadzaid614600530.wordpress.com/2021/08/24/%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%88-%d8%aa%d9%86%d9%88%d8%b9-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%81%d9%84%d8%b2%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%81%d9%88%d8%b1%da%98%d9%87/

 

هزينه تعمير آسانسور بر عهده مالك است يا مستاجر؟

۲۷ بازديد

ساختمان نشين شدن نياز به تغير سبك زندگي و تغير عادت هاي قديمي دارد به همين خاطر قوانين براي ساختمان نشيني وضع و افراد ملزم به انجام آن شدند تا بتوانند در كنار يكديگر زندگي آرام تري داشته باشند و با همسايگان خود به مشكل بر نخورند.

اين قوانين شامل رعايت حق همسايگان، رعايت نظافت ساختمان، پرداخت شارژ ساختمان و… است؛ در اين ميان همواره بر سر پرداخت هزينه سرويس و نگهداري آسانسور و هزينه تعمير آسانسور ميان ساكنين اختلافات وجود داشته است. در اين مقاله مي خواهيم به اين موضوع مي پردازيم كه آيا هزينه تعمير آسانسور مستاجر بر عهده خود مستاجر است يا بايد توسط صاحب خانه پرداخت شود؟ آسانسور مانا قصد دارد به اين مقوله بپردازد.

طبق قوانين موجود در اين زمينه پرداخت هزينه هاي تعميري يا ديگر هزينه ها بر طبق يكسري تقسيم بندي هايي انجام مي شود كه قانون در اين مورد به صورت واضح توضيح داده است. در همه ساختمان ها بعضي هزينه هاي جاري مثل پول آب، گاز در صورت مشاع بودن، هزينه برق مشاع، حقوق و حق الزحمه سرايدار، هزينه نظافت مشاعات ساختمان، هزينه سرويس و نگهداري آسانسور و… وجود دارد كه براي پرداخت اين هزينه ها مبلغي به عنوان شارژ ساختمان تعيين مي شود كه همه ساكنين ملزم به پرداخت آن مي باشند.

در زمان اجاره ملك، مستاجر از همه امكانات ساختمان در زمان اجاره استفاده مي كند و پرداخت شارژ ساختمان كه شامل هزينه سرويس و نگهداري آسانسور هم است برعهده مستاجرين است.

علت خرابي آسانسور چيست؟

آسانسور كه دستگاهي داراي سير تكاملي و تاريخچه جالب است، تنها يك جعبه نيست. اگر آن را بيش از يك جعبه مي دانيد و كنجكاو هستيد كه بخش هاي اصلي و تشكيل دهنده يك آسانسور چيست و چگونه كار مي كند، بايد نگاهي به موارد زير بياندازيد. بخش هاي اصلي آن عبارت هستند از:

  •  يك يا چند كابين (همان جعبه هاي فلزي) كه ما را پايين و بالا مي برند؛
  • وزنه هاي متعادل كننده اين كابين ها؛
  • يك موتور الكتريكي كه كابين ها را بالا و پايين مي كشند و شامل يك سيستم ترمز مي باشند؛
  • يك سيستم مشتمل از كابل هاي فلزي قوي و قرقره هايي كه ميان كابل ها و موتور ها حركت مي كنند؛
  • سيستم هاي امنيتي گوناگون كه درصورت خرابي يك كابل مسافران را حفظ مي كنند؛
  • و يك سيستم كنترل الكترونيكي كه كابين ها را برحسب يك الگوريتم آسانسور به طبقات درست هدايت مي كند (البته در ساختمان هاي بزرگ)؛ به اين ترتيب مي توان اطمينان داشت كه افراد با سرعت و به راحتي، به مقصد مورد نظرشان مي رسند.
  • اين مورد آخر خصوصا براي آسمان خراش ها در ساعات اوج استفاده بسيار حايز اهميت است. سيستم هاي هوشمند و امروزي طوري طراحي مي شوند كه در ابتداي روز بيشتر افراد را بالا ببرند و در آخر روز بيشتر به پايين بياورند.

آيا ساكنين طبقه همكف و اول بايد هزينه سرويس و نگهداري آسانسور را بپردازند؟

با بالا رفتن بعضي از هزينه ها در مورد سرويس آسانسور در بسياري از مجتمع هاي مسكوني، ساكنين طبقه همكف و اول بر سر پرداخت هزينه سرويس و نگهداري آسانسور اختلاف دارند و بر اين اعتقاداند كه به علت استفاده كم و يا استفاده نكردن آن ها از آسانسور نبايد هزينه سرويس و نگهداري آسانسور   https://asansormana.com/    را بپردازند.
اما طبق ماده 23 قانون تملك ساختمان ها در مورد قوانين استفاده از آسانسور، اعتراض ساكنين طبقه همكف و اول مبني بر عدم پرداخت هزينه هاي مربوط به علت استفاده نكردن از آن، قابل پذيرش نيست و همه ساكنين ملزم به پرداخت هزينه سرويس و نگهداري آسانسور مي باشند حتي واحد هايي كه در بيشتر ايام سال خالي و بلا استفاده مي باشند ملزم به پرداخت شارژ آسانسور و در آخر هزينه سرويس و نگهداري آسانسور مي باشند.

در مورد هزينه هاي جاري و جزئي كه يك مجتمع مسكوني مي تواند داشته باشد صحبت كرديم و دريافتيم كه شارژ ساختمان هزينه سرويس و نگهداري آسانسور را هم شامل مي شود و بايد مستاجر به صورت ماهانه آن را پرداخت كند. حال در مورد هزينه هاي كلي و اساسي صحبت مي كنيم كه تعمير و نگهداري آسانسور مستاجر هم شامل آن مي شود.

پرداخت هزينه تعمير و نگهداري آسانسور مستاجر بر عهده كيست؟

همه قطعات مكانيكي و غير مكانيكي كه در آسانسور استفاده شده با گذشت زمان و استفاده مستمر از آن دچار فرسودگي مي شود و آن كارايي كه سابق داشت را ديگر ندارد. آسانسور حتي با وجود استفاده از خدمات سرويس و نگهداري حرفه اي و منظم، قطعات آسانسور دچار فرسودگي شده و نياز به تعمير و يا تعويض پيدا مي كنند، كه هزينه تعمير آسانسور ميان همه ساكنين ساختمان تقسيم مي شود؛ حال اين سوال ايجاد مي شود كه آيا پرداخت هزينه تعمير آسانسور بر عهده مالك است يا مستاجر؟

از آن جا كه تعمير و نگهداري آسانسور مستاجر جز تعمير كلي و اساسي ساختمان به حساب مي آيد پس در مورد پرداخت اين هزينه ها مسئوليتي متوجه مستاجر نيست. به عبارتي بايد درباره اين از سوالات پاسخ داد كه تعمير و تعويض قطعات مهم و اساسي آسانسور باعث افزايش ارزش آسانسور و در آخر افزايش ارزش ملك مي شود پس پرداخت هزينه تعمير آسانسور بر عهده مالك است.

همينطور هزينه هاي مربوط به تزئنات داخلي كابين آسانسور و بازسازي آسانسور برعهده مالك است. اشاره كنيم كه اگر خسارت بر آسانسور وارد شود كه به علت بي توجهي مستاجر و يا بستگان ايشان ايجاد شده باشد نه تنها پرداخت هزينه بر عهده مالك نيس بلكه مستاجر بايد خسارت كامل تعمير و يا تعويض قطعه معيوب را بپردازد.

منبع : https://asansormana.com/

DVR چيست ؟

۴۵ بازديد

DVR چيست ؟

DVR يا همان Digital Video Recorder
اين دستگاه همانطور كه از نام آن پيداست وظيفه تبديل تصاوير آنالوگ را به حالت ديجيتال دارد و ميتواند اين تصاوير را روي حافظه سخت (هارد ديسك) ذخيره كند.   

DVR قابليت هاي زيادي دارند:
Motion Detection
Motion Detection
چيست؟
ضبط تصاوير  روي حالت تشخيص حركت . يعني تنظيم مي شود كه هر زمان در تصوير جسمي حركت كند از 5 ثانيه قبل از حركت تا 15 ثانيه بعد از حركت در حافظه خود نگهداري كند.
over write
over write
چيست؟
اين قابليت مربوط به زماني ميشود كه حافظه (هارد ديسك) پر شده باشد و دستگاه به صورت خودكار و بدون اطلاع كاربر از اولين زمان ضبطي كه در خود ذخيره كرده است پاك كرده و در انتها تصوير جديد را ذخيره كند.
يا به عبارتي اگر به عنوام مثال دستگاه شما قابليت ضبط تصاوير را به صورت يك ماه ممتد دارد در اين حالت هر زمان كه به دستگاه سر بزنيد فقط يك ماه در خود تصوير ذخيره كرده است و هر روز كه ميگذرد يك روز از ضبط هاي اولين روز پاك ميكند و به سمت جلو حركت ميكند.
playback
playback
چيست؟

 در تمام دستگاه هاي dvr اين امكان وجود دارد كه بتوانيد فيلم ضبط شده را بازبيني كنيد به اين عمل playback گفته مي شود كه ميتوان با مشخص كردن بازه زماني قسمت مورد نظر را بازبيني كنيد
 

Export از دستگاه DVR
اين عمل همان ذخير يا كپي فيلم مورد نظر روي حافظه فلش يا هارد اكسترنال مي باشد كه از همان طريق playback انجام ميشود و زماني كه بازه زماني را مشخص كرديد ميتوانيد از گزينه Export نيز استفاده كنيد تا دستگاه همان بازه زماني را جدا كرده و روي فلش ذخيره كند.

  1. http://mehfeel.net/mehfeel/blogs/post/249434
  2. http://recampus.ning.com/profiles/blogs/6556033:BlogPost:9414147
  3. https://www.dailystrength.org/journals/khryd-dwrbyn-mdrbsth-1https://diigo.com/0lapb6
  4. https://sites.google.com/view/classes-or-even/home

 

 

 

قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور

۳۸ بازديد

در اين مطلب در رابطه با قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور صحبت خواهيم كرد و همينطور در پايان نمونه قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور را مورد بررسي خواهيم داد تا شما با جزئيات بيشتر نحوه تنظيم يك قرارداد دقيق و اصولي و تعهدات طرفين آگاهي كامل كسب كنيد. با آسانسور مانا همراه باشيد!

قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور با اين هدف به مديريت ساختمان (يا مسئول نگهداري ساختمان) از سوي سرويسكاران اهدا مي شود تا نشاني بر تعهدمندي سازمان برقرار كننده قرارداد باشد.

قراردادهاي اوليه به يك سري مسائل خاص محدود بود و مثل امروزه داراي اين گستردگي و تنوعي نبود كه شاهد آن هستيم و نمي توانست تا اين حد پشتيباني همه جانبه اي را در اختيار مشتركان خود قرار دهد كه شامل اين موارد مي شد:

  • بازديد هاي دوره اي ساختمان
  • مراقبت از تجهيزات
  • بررسي نحوه كارآيي خوب دستگاه
  • روغن كاري
  • تعويض بخش هاي آسيب ديده جزئي
  • در دسترس بودن در زمان خاموشي

گسترش قراردادهاي تعمير و نگهداري آسانسور  https://asansormana.com/   باعث شد بتوان به راحتي تعمير مورد لزوم هر دستگاه را به سرعت پيشبيني كرد و سپس فاكتورهايي دقيق و متناسب با خدمات ارائه شده به كارفرمايان تحويل داد.

تعيين مبلغ قرار داد از همان ابتداي كار، آسودگي خيال را براي ساكنين ساختمانها در سروسامان دادن به هزينه ها فراهم مي كرد ولي همان طور كه شايد بدانيد بيشتر همه مبلغ دريافتي بابت تعمير به دو بخش تأمين هزينه سرويسكاران و تهيه قطعات ضروري تقسيم مي شود تا بتوان كمي از فشاركاري اين قشر زحمت كش برداشته شده و خدمات آن ها پاس داشته شود.

چگونگي تقسيم هزينه ها در يك شركت تعمير و نگهداري آسانسور:

به هر حال نمي توان انكار كرد كه بيشترين سهم از مبلغ قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور بايد به شخصي اختصاص يابد كه بيشترين هزينه جاني و زماني را در اين راستا كرده است، در اين ميان سرويسكاران و تعميركاران مسلما در رتبه اول قرار گرفته بدين ترتيب 80 درصد از كل درآمد از اين باب به آن ها تعلق مي گيرد:

  • هزينه هاي فردي سرويسكار پشتيبان
  • مديريت شركت
  • پرسنل بخش پشتيباني
  • ماليات
  • هزينه هاي جانبي شامل پاسخ به تلفن ها و اعزام پرسنل
  • هزينه تهيه قطعات ضروري

قراردادهاي سرويس و نگهداري آسانسور براي شركت ها بسيار ارزشمند مي باشند، چون تعداد كمي از آن ها تمديد شده و بدين ترتيب بر سابقه كاري شركت مي افزايند و هر يك از آن ها به تنهايي مي توانند بيانگر كارآيي يك شركت بوده و اگر بتوانند رضايت مندي را هم كسب كنند، در اين صورت ارزشمندي فوق العاده اي را به شركت ها سرازير مي كنند.

بيشتر شركت هاي وابسته به صنعت آسانسور خدمات خود را در قالب سه ماه سرويس دهي بعد از نصب اوليه به انجام مي رسانند و در ادامه يكسال گارانتي و تعويض قطعات را در قراردادهايشان ارائه مي دهند كه مي تواند جزو خدمات شايان اين شركت ها محسوب شود.

علت تفاوت قيمت قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور

نمي شود بدون سرويس و نگهداري ماهيانه آسانسور از اين تجهيزات استفاده كرد و احتمال آسيب و خرابي را در حد صفر نگه داشت، از اين رو توجه به اين مسئله امري ضروري است كه مطمئنأ بايد توسط يك سرويسكار حرفه اي انجام پذيرد تا عيوب واقعي شناخته شده و امكان بروز هر نوع مشكلي مرتفع شود.

در اين راستا شركت هاي آسانسور مختلفي، خدمات سرويس و نگهداري آسانسور را در قالب قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور ارائه مي دهند و بعضي از آن ها كه در اين ميان مجهز به علوم روز دنيا مي باشند توانسته اند توفيقات بسياري را هم كسب كنند و درصد رضايت مندي مشتريانشان نويدي بر اين مطلب است.

بيشتر شركت هاي ارائه دهنده خدمات مختلف آسانسور مبلغ معيني را براي سرويس آسانسورها در ساختمان هاي مختلف تعيين كرده اند كه متناسب با تعداد طبقات، حجم كاري، ظرفيت آسانسور و… متغير بوده و داراي نوسان است به همين علت قيمت قراردادهاي سرويس و نگهداري آسانسور ها با هم تفاوت چشمگيري دارد.

عوامل تاثيرگذار در قيمت قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور

مدل هاي مختلف آسانسور

آسانسورها داراي انواع مختلف با درب هاي همه اتوماتيك و نيمه اتوماتيك مي باشند، وجود انواع آسانسورهاي هيدروليك، پيچشي، كششي، پاناروما و… مي توانند كار يك سرويسكار و كسب اطلاعات در مورد هر يك از آن ها را بسيار سخت كنند و ضرورت مجهز بودن به علوم مختلف و تخصصي ويژه را مشهودتر كند.

مسلما تفاوت بسياري ميان كارآيي يك سرويسكار حرفه اي با يك فرد تازه كار و كم تجربه خواهد بود كه اگر انتخاب دقيقي را انجام ندهيد ضرر آن مستقيم برمي شود به ساكنين ساختمان ها، اما در حالت كلي تفاوت زيادي ميان قيمت سرويس و نگهداري آسانسورهاي مختلف وجود ندارد و اين فقط وجود سرويسكار است كه در آخر تمايز را در برابر ديدگان همگان ترسيم مي كند.

بيمه مسئوليت حوادث

بيمه مسئوليت حوادثي كه شركت ها براي سرويسكاران خود در نظر مي گيرند، با اين كه باعث مي شود در آخر قيمت قرارداد تعمير و نگهداري آسانسوركه با صاحبان ساختمان ها مي بندند، بالاتر و گران تر به نظر برسد اما از نظر قانوني مسئوليت سنگيني را از دوش مديران ساختمان ها برداشته و بر شانه شركت ها قرار مي دهد و در صورت بروز حادثه براي تعميركاراني كه تحت پوشش يك شركت معتبر مي باشند به علت وجود بيمه و حمايت مالي كه از اين عزيزان صورت مي گيرد كم تر درگير مشكلات پيرامون شده و اگر اتفاقي براي سرويسكار زمان انجام وظيفه رخ دهد، بيمه مسئوليت آن را بر عهده مي گيرد.

هزينه هاي جانبي قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور

شما مي توانيد بر حسب نياز خود خدمات جانبي را هم به فهرست خود اضافه كنيد و درخواست كنيد آن ها هم در كنار خدمات موجود در قرارداد از سوي شركت انجام شوند.
مثلأ استاندارد سازي آسانسور، بازسازي آسانسور، تزئينات آسانسور، بيمه آسانسور و… كه با اين كه هزينه آن به صورت جدا محاسبه مي شود، اما به هر حال در قيمت نهايي كه بايد توسط مالكان ساختمانها پرداخت شود افزوده مي شود.

نتيجه گيري:

در آخر تنظيم يك قرار داد با همه نكات ريز و مورد لزوم، با اين كه از اهميت زيادي براي ساختمان ها برخوردار است، اما از طرف ديگر شركتي كه طرف اين قرارداد هم قرار مي گيرد در رتبه اي بالاتر و مهمتر بوده كه در گزينش آن هم بايد همه موارد قانوني لحاظ شود تا اعتبار آن شركت سجيده شده و با پايبندي به تعهدات خود در قبال مشتريان و كارمندانش امنيتي همه جانبه را براي همه آن ها ايجاد كرده و امكان بروز هر مشكل را تا حد توان كم و كم تر كند و گام بلندي به سوي خدماتي تاثيرگذار و مورد انتظار بردارد. آسانسور مانا  https://asansormana.com/  در كنار شماست تا بهترين تعمهيدات سرويس و تعمير آسانسور را پياده سازي كند.

 

نصب سايبان | يافتن سايبان با دوام

۳۶ بازديد

نصب سايبان | يافتن سايبان با دوام

وقتي شركتي را براي نصب سايبان انتخاب مي كنيد ، دانستن نحوه تشخيص يك سايبان خوش ساخت و با دوام و طولاني مدت از سايه بان با كيفيت كمتر مي تواند مفيد باشد. از اين گذشته ، همه نصب كننده هاي سايبان از توليد كنندگان يكسان استفاده نمي كنند ، بنابراين ضروري است بدانيد اگر مي خواهيد اطمينان حاصل كنيد كه نصب سايبان شما براي سالهاي آينده دوام مي آورد ، به دنبال چه چيزي باشيد.

 

در اينجا چند سوال وجود دارد كه ممكن است بخواهيد قبل از نصب سايبان بپرسيد:

 

    سايبان چه نوع پارچه اي دارد؟

        از نظر دوام ، پارچه سايبان مهم است. پارچه ها معمولاً از يكي از دو ماده ، الياف طبيعي يا الياف مصنوعي بافته مي شوند. پارچه هايي كه از الياف مصنوعي بافته شده اند - مانند اكريليك - دوام بيشتري نسبت به پارچه هاي بافته شده از الياف طبيعي - مانند پنبه - دارند ، زيرا در برابر رشد كپك و كپك مقاومت مي كنند.

    براي رنگ آميزي پارچه از چه روشي استفاده مي شود؟

        برخي از پارچه ها بافته مي شوند و سپس با لايه رنگ آميزي رنگ آميزي مي شوند. اين ايده آل نيست زيرا وقتي در معرض عناصر قرار بگيريد ، لايه رنگ مي تواند محو ، پوست كنده و اجرا شود. راه ديگر رنگ آميزي سايبان ، رنگ آميزي الياف قبل از بافتن آنها در خود پارچه است. به اين ترتيب ، سايبان تا انتها رنگ آميزي مي شود ، بنابراين نيازي به نگراني در مورد محو شدن ، لايه برداري يا دويدن رنگ ها نخواهيد داشت.

    فريم سايبان چقدر محكم است؟

        چه سايبان شما ثابت باشد و چه جمع شود ، نصب آن در نماي بيروني خانه شما دائمي خواهد بود. براي اطمينان از مقاومت در برابر عناصر ، ضروري است كه قاب سايبان از فلز محكم ساخته شده باشد.

sayehban.co

از سال 1981 پيشرو در توليد سايبان هاي متحرك سفارشي بوده است. اگر به دنبال شركتي هستيد كه خدمات استثنايي نصب سايبان را ارائه مي دهد ، همين امروز با ما تماس بگيريد و يكي از نمايندگان ما خوشحال خواهد شد كه به شما كمك كند.

منبع :

http://labboos.royablog.ir/post/181/%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%A8%D8%A7%D9%86+%D9%83%D9%88%D9%84%D8%B1+

http://darpanahekhoda.royablog.ir/post/167/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%8A+%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9+%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%A8%D8%A7%D9%86+%D9%88+%D9%82%D9%8A%D9%85%D8%AA+%D8%A2%D9%86

 

https://matchguaranty.com/activity/p/398341/

http://truehickman42.booklikes.com/post/4472135/

https://www.careeranna.com/online/activity/p/97962/

https://www.launchora.com/story/1628593143--0

https://all4webs.com/piepimple5/158715751740157615751606-17051?10586=42697

https://app.box.com/s/uywlrwpyy3goo25c8a5fypmnm23r332d

http://seomypassion12.inube.com/blog/8803689//

 

 

 

مدل جديد كليد پريز اَرس سفيد با طرح ها و رنگ هاي متنوع

۳۸ بازديد

مدل جديد كليد پريز اَرس سفيد با طرح ها و رنگ هاي متنوع

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2020/07/iranelectric-aras-poster.jpg

محصول جديد كليد و پريز ايران الكتريك مدل ارس ميباشدمدل ارس سفيد جديدترين محصول توليد شده شركت ايران الكتريك ميباشد و همگام با آخرين متد طراحي روز ميباشد كه در فضاهاي مدرن و تمامي سبك هاي طراحي داخلي و دكوراسيون داخلي مخلتف قابل استفاده است.

كليد و پريز ارس سفيد داراي مكانيزم جديد منطبق با استاندارد هاي روز دنيا با قاب دور سفيد و مياني سفيد از سري كليد و پريز هاي اقتصادي و ساده و مقرون به صرفه ميباشد. قيمت كليد پريز ارس بسيار ارزان ميباشد و شايد بتوان گفت يكي از ارزان ترين مدل كليد و پريز ميباشد

ارس , حس خوب سادگي

اين سري از كليدوپريز داراي ساختاري شيك و ساده با ظاهري زيبا مي تواند در محيط هاي اداري، منازل، ساختمان هاي تجاري و غيره به كار رود. اين نوع كليد و پريز ها داراي مكانيزم برليان هستند كه توليد شده از پلي كربنات و مقاوم بوده و داراي كنتاكت هاي برنجي ميباشد.

همچنين به زودي مدل ارس در رنگ هاي بژ – زغال سنگي – نقره اي توليد خواهد شد. در حال حاضر ارس با قاب لوكس و لاكچري طرح متال طلايي موجود ميباشد.

 

 

آموزش طراحي لباس

۳۸ بازديد

آموزش طراحي لباس

 

با گذشت زمان ، مفهوم طراحي مد به موارد ديگري مانند لوازم جانبي جواهرات مد ، كيف ، كفش و غيره تبديل شد. آموزش طراحي لباس در آموزش طراحي لباس يكي از اين موارد است. طراحي لباس را مي توان هنر خلق لباس تعريف كرد. در واقع ، طراحي مد با طراحي لباس فاصله دارد. طراحي مد جديد به يك صنعت تمام عيار تبديل شده است و به عنوان يك گزينه شغلي در سراسر جهان پذيرفته شده است. به غير از طراحي ، تعدادي از گزينه هاي شغلي ديگر نيز وجود دارد كه در طول زمان در صنعت ظاهر شده است.

 

آموزش طراحي لباس پوشاك يكي از مواردي است كه از گذشته تا به امروز مورد نياز است و به مرور زمان مي تواند وجود داشته باشد. همانطور كه در حال حاضر يك لباس خاص براي هر گروه سني و اندازه وجود دارد. طراحي لباس نوزاد ، طراحي لباس عروس ، طراحي لباس شنا ، طراحي لباس تجاري ، طراحي مانتو ، طراحي لباس ورزشي ، طراحي لباس فيلم و طراحي لباس تئاتر و ... اين را تاييد مي كنم. بنابراين ، با تحصيل در زمينه اي مرتبط با طراحي لباس و لباس ، بيش از گذشته حضور خواهيد داشت و وضعيت مد در جهان دائما در حال بهبود است.

 

آموزش طراحي لباس  بنابراين ، نه تنها در ايران ، بلكه در كل جهان ، علاقه مشتاق مشتريان در اين زمينه جلب شده است. و فقط براي كساني كه در اين زمينه تجربه و استفاده مي كنند ، هميشه يك بازار كار معتبر و واقعاً خوب براي آموزش طراحي لباس براي معمار آينده كه به طراحي ، طراحي لباس و طراحي جلد علاقه دارد ، وجود دارد.

 

 

زمينه طراحي لباس

آموزش طراحي لباس  ريشه هاي طراحي مد به سال 1826 برمي گردد. اعتقاد بر اين است كه چارلز فردريك اولين طراح مد جهان از سال 1826 تا 1895 بوده است. او بود كه سنت خانه هاي مد را آغاز كرد و با خود گفت كه چه نوع لباسي براي آنها مناسب است.

 

آموزش طراحي لباس  پس از اين دوره ، تعدادي از خانه هاي طراحي شروع به استفاده از هنرمندان طراحي لباس براي ايجاد الگوهاي لباس كردند. الگوها در اختيار مشتري قرار مي گيرد و در صورت تمايل مي تواند آنها را سفارش دهد. در اين دوره بود كه به جاي سيستم قبلي كه در آن لباس هاي كامل دوخته مي شد ، سنت الگو معرفي شد و سپس دوخت شروع شد.

 

پاريس پايتخت مد است

كلاس طراحي لباس در آغاز قرن بيستم ، تحولات جديد مد در پاريس رخ داد و از آنجا به ساير نقاط گسترش يافت. قبل از سفر به ديگر نقاط جهان ، طرح هاي جديد لباس را مشاهده كرده ايد. متولد پاريس. به عبارت ديگر ، پاريس به عنوان پايتخت مد ظاهر شد. در اواسط قرن بيستم ، توليد لباس هاي روزمره آغاز شد. توليد بيشتر افزايش يافت و مردم شروع به انتخاب لباس هاي بيشتر كردند. در اواخر قرن بيستم ، آگاهي از مد در بين مردم افزايش يافت و به جاي تكيه بر روند بازار ، آنها شروع به انتخاب لباس براي خود بر اساس راحتي و استايل خود كردند.

 

 

در آموزش طراحي لباس چه مي گذرد؟

كلاس طراحي لباس  همانطور كه گفته شد ، طراحي لباس به طور گسترده به عنوان يك گزينه شغلي پذيرفته شده است و بنابراين به شغلي شاد و سودآور نياز دارد. طراحي لباس در حال حاضر يك صنعت 3000 دلاري در جهان است و روز به روز در حال پيشرفت است. آموزش طراحي لباس و طراحي مد در سراسر جهان گسترش يافته است و من هر دوره آموزشي طراحي لباس را در زمينه هاي مختلف ارائه كرده ام تا وارد بازار جذاب و پرسود مد شوم. تعداد دانشجوياني كه طراحي لباس را حرفه اي جدي مي دانند و در دوره هاي مشابه آموزش طراحي لباس شركت كرده اند ، در طول اين سالها افزايش يافته است.

 

كلاس طراحي لباس  تفاوت بين طراحي مد جديد و طراحي مد در گذشته

يك تخصص جديد در طراحي مد وجود دارد و هر دوره آموزشي خدمات متفاوتي از لباس هاي مختلف ارائه مي دهد. چندين گزينه براي انتخاب طراح لباس وجود دارد ، از جمله لباس زير ، لباس شنا ، لباس زنانه ، لباس عروس ، لباس كودكان ، لباس مردانه ، كفش ، كيف هاي دستي و ... تعداد زيادي فرصت شغلي براي آنها ، از جمله كار در آموزش و پرورش. طرح. آنها همچنين در آموزش طراحي لباس با شركت هاي پوشاك جديد و خانه هاي مد همكاري مي كنند. آنها همچنين ممكن است متناسب با سليقه بازار انبوه در منسوجات شركت كنند. ساير گزينه هاي شغلي طراحان لباس ممكن است در فروشگاه هاي تخصصي ذكر شود.

 

نكته:

كلاس طراحي لباس  پيشرفت هايي در طراحي مد ايجاد شده است تا مسيرهاي شغلي ديگري مانند مدل مو ، آرايشگاه ، آرايشگاه ، مشاوران مد ، عكاسان مد ، وبلاگ نويسان و موارد ديگر را ايجاد كند.

 

يكي ديگر از تغييرات مهم كه در صنعت طراحي لباس در چند وقت اخير اتفاق افتاده ، افزايش استفاده از رايانه و فناوري است. افزونه بسته نرم افزاري طوري طراحي شده است كه به راحتي و به سرعت در طراحان طراحي و ساير موارد توليد لباس به طراحان دسترسي پيدا كند ، به طوري كه در آموزش طراحي لباس جانبازان خود به طور كلي با آن آشنا شويد.

 

كلاس طراحي لباس  طراحي لباس نيز به عنوان يك تجارت رشد كرده است. طراحان نه تنها در زمان خود بلكه در سطح بين المللي نيز مشهور شدند. تعداد نمايشگاه ها و شركت هاي مد در موارد جديد به طور چشمگيري افزايش يافته است. با يادگيري طراحي لباس هاي معتبر مانند مدرسه جانبازان خود ، از be استفاده كنيد.

منبع : اقتصاد آنلاين

 

انواع درب حياط ساده و شيك

۳۸ بازديد

انواع درب حياط ساده و شيك

همانطور كه اطلاع داريد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارخانه هاي بزرگ و كارگاه هاي صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي جنوبي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت درب حياط ساده و شيك

ساخت درب حياط ساده و شيك سه لنگه هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي فرفورژه اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گران قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب حياط ساده و شيك از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب حياط ساده و شيك فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

 

قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني چگونه است؟

انواع مختلفي از اين نرده هاي فلزي پنجه وجود دارد كه آهنگراني كه در اين زمينه فعاليت مي كنند به شما اجازه مي دهند كه انواع مختلفي از قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني را در انواع مختلفي داشته باشيد. اين افراد در واقع هنر را با گل سازي و فلز به شما ارائه خواهند كرد. در اين بين، دست كساني كه در زمينه ساخت قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني فعاليت مي كنند بسيار باز است و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را براي ساختمان خود انتخاب كنيد. بعضا ديده مي شود كه برخي از اين افراد به شما كمك خواهند كرد كه انتخاب درست تري داشته باشيد اما نكته اي كه بايد به آن دقت كنيد اين است كه نوعي كه مورد نظر شماست كدام است.

يكي از صنايعي كه امروزه به يك صنعت پركاربرد تبديل شده است، صنعت ساخت قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني است كه به شما اجازه مي دهد تا كار خود را به راحتي انجام دهيد و امنيت را براي ساختمان خود برآورده كنيد. طرح هاي ظريف و همچنين خلاقانه اي در اين زمينه وجود دارد كه به شما اجازه مي دهد از آنها استفاده كنيد. البته فرفورژه و همچنين گل نرده ها نيز در بخش هاي مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرند كه در زمره تزئينات اصل و همچنين خلاقانه را به شما ارائه خواهند داد. پيشرفت هايي كه امروزه شاهد آن ها هستيم به شما اجازه مي دهند كه انواع مختلفي از اين قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني را در دست داشته باشيد كه بتوانيد به راحتي آن ها را مورد استفاده قرار دهيد و در سال هاي اخير هم توانسته اند تا نقش پررنگي در ايجاد امنيت داشته باشند. پيشرفت هايي كه امروزه در اين صنعت ايجاد شده است، باعث شده تا ماشين آلات مختلفي در اين زمينه ساخته شوند كه رواج انواع خاصي از فرفورژه و ديگر قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني را براي شما خواهند ساخت و شما ميتوانيد آن ها را تهيه و مورد استفاده قرار دهيد.

جنس قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني

قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني در واقع به شما اجازه مي دهد تا شما انواع مختلفي از آن ها را با جنس آهني ميتوانيد تهيه كنيد. يكي از رايج ترين انواع قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني در واقع نرده هاي فرفورژه است كه شما ميتوانيد آن ها را در حفاظ هاي پنجره مورد استفاده قرار دهيد. حفاظ فرفورژه از امنيت بسيار بالايي برخوردار است .

 

براي مشاوره با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

 

چرا تلويزيون صدا ندارد؟ چگونه آن را تعمير كنيم؟

۳۵ بازديد

چرا تلويزيون صدا ندارد؟ چگونه آن را تعمير كنيم؟

از آنجا كه هر روزه همه اعضاي خانواده از تلويزيون استفاده مي كنند، مي توان تصور كرد كه چه اشكال بزرگي به وجود خواهد آمد اگر تلويزيون خراب شده و يا با اشكالي جدي رو به رو شود. قطعا مراقبت از تلويزيون و تعمير تلويزيون در مواقع مشكل آن، چيزيست كه بايد بدون سهل انگاري براي آن اقدام كنيد. اما گاهي اشكالاتي همچون صدا نداشتن تلويزيون هم مي تواند دردسرآفرين باشد.

در اين مقاله از سرويس تي وي به دليل قطع شدن صداي تلويزيون و ديگر اشكالات صدا در تلويزيون دليل صداي خش خش تلويزيون خواهيم پرداخت و راهكارهايي را براي حل اختلالات صدا در تلويزيون به شما آموزش خواهيم داد. امكان دارد با كمك اين مطالب، خودتان قادر به حل كردن اشكال قطع صداي تلويزيون باشيد و نيازي به تعمير آن نباشد. پس با ما همراه باشيد.

چرا تلويزيون صدا ندارد؟

دليل قطع شدن صدا تلويزيون ال جي چيست؟ دليل صدا نداشتن تلويزيون سامسونگ چيست؟ دليل قطع صدا تلويزيون سوني چيست؟ علت قطع شدن صداي تلويزيون پاناسونيك چيست؟

اينها بعضي از پرسش هاييست كه بسياري از كاربران به دنبال جواب دقيق و كامل آن مي باشند. صدا نداشتن تلويزيون يا قطع شدن آن يكي از اشكالات رايج تلويزيون هاي خانگيست، اما اشكالات ديگري همچون خش خش كردن صداي تلويزيون، ناهمزمان بودن صدا و تصوير و… وجود دارد كه همگي لذت تجربه استفاده از تلويزيون را از بين مي برند.

صدا بخش مهمي از تلويزيون است كه نمي توان از آن گذشت. اما راه حل اين اشكالات همواره در تعمير تلويزيون خلاصه نمي شود. گاهي وقتي صداي تلويزيون قطع شده، اشكالات صداي تلويزيون ال جي، سامسونگ، سوني و… مربوط به بخش تنظيمات و يا مشكلات ساده ايست كه به راحتي قابل حل است. در بعضي موارد هم كه به تجربه و تخصص تعميركار تلويزيون براي تعمير سخت افزاري احتياج است، پروسه تعمير آنچنان زمانبر يا هزينه بر نيست و در مدت كوتاه در منزل خودتان صورت مي گيرد.

دليل صدا نداشتن تلويزيون

همانطور كه گفته شد، دليل قطع صدا تلويزيون مي تواند به دو دسته عوامل نرم افزاري و عوامل سخت افزاري مربوط شود. اگر موارد نرم افزاري را بررسي كرده و نتوانستيد دليل قطع صدا تلويزيون سامسونگ، ال جي، سوني و … خود را حل كنيد، حتما به كارشناس متخصص براي بررسي تلويزيون مراجعه كنيد تا خسارات بيشتري به تلويزيون وارد نشود.

فعال بودن حالت بي صدا يا MUTE تلويزيون

در همه تلويزيون ها اگر سهوا از روي كنترل تلويزيون خود دكمه Mute يا بي صدا را انتخاب كرده باشيد، با حالتي روبرو مي شويد كه تلويزيون صدا ندارد اما تصوير دارد. براي حل اين اشكال كافيست مجددا دكمه MUTE يا يكي از دكمه هاي ولوم صدا را فشار دهيد تا تلويزيون از حالت بي صدا خارج شود.

نكتهبه روز نبودن نرم افزار تلويزيون، اتصال تلويزيون هاي ديگر به تلويزيون همچون هدفون، تلويزيون هايي كه با بلوتوث وصل مي شوند، تلويزيون هاي ديجيتال وهمينطور جا به جا زدن كابل هاي تلويزيون هاي ديگري كه به تلويزيون متصل مي كنيد، مي تواند دليل قطع صدا تلويزيون شما باشد.

تنظيمات صداي تلويزيون

اگر نداشتن صدا تلويزيون ال جي، سوني، سامسونگ و … از فعال شدن حالت Mute نبود توصيه مي كنيم موارد مربوط به منوي تنظيمات صدا تلويزيون هاي سامسونگ، ال جي، سوني، پاناسونيك و ... را بررسي كنيد. در ادامه نحوه تنظيم صداي بعضي از تلويزيون هاي محبوب ميان مردم را كه احتمال دارد دليل قطع شدن صدا تلويزيون و يا دليل تاخير صدا در تلويزيون باشد را بيان مي كنيم.

تنظيمات صدا تلويزيون سامسونگ

MENU/ صدا/ حالت صدا/ استاندراد

Menu ? Sound ? Sound Mode ? Set to Standard

حل اشكال تاخير صدا در تلويزيون سامسونگ

MENU / صدا/ تنظيمات اضافي/ تاخير صدا/ تنظيم به عدد صفر

Menu ? Sound ? SPDIF Output ? Audio Delay ? Set to 0

ريست كردن تنظيمات صدا در تلويزيون سامسونگ

اگر با انجام عمليات فوق اشكال صدا تلويزيون سامسونگ شما برطرف نشد، مي توانيد به روش زير تنظيم صداي تلويزيون سامسونگ را ريست كرده و آن را به حالت پيش فرض بازگردانيد:

MENU / صدا/ تنظيم مجدد صدا

اگر مشكل حل نشد با پشتيباني تلويزيون سامسونگ در سرويس تي وي تماس بگيريد.

تنظيمات صدا تلويزيون سوني

HOME/ تنظيمات/ صدا/ تنظيمات صدا/ حالت صدا/ استاندارد

Home ? Settings ? Sound ? Sound Adjustments ? Sound Mode ? Standard

تنظيمات زير را هم بررسي كنيد كه به صورت زير انتخاب شده باشند:

تنظيمات يا ACTION MENU/ بلندگوها/ بلندگوي تلويزيون

HOME/ تنظيمات/ نمايش و صدا/ خروجي صوتي/ بلندگوها/ بلندگوي تلويزيون

حل اشكال تاخير صدا در تلويزيون سوني

اشكال تاخير صدا در تلويزيون سوني معمولا وقتي ديده مي شود كه يك تلويزيون خارجي را از طريق بلوتوث يا كابل HDMI به تلويزيون خود وصل مي كنيد. در اين صورت مي توانيد ميزان تاخير بين صدا و تصوير را از طريق تنظيم زمان بندي خروجي صدا و تصوير را تنظيم كنيد. براي اين كار بايد از طريق منو زير عمل كنيد:

HOME/ تنظيمات/ صدا/ همگام سازي صدا/تصوير

اگر مشكل حل نشد با پشتيباني تلويزيون سوني در سرويس تي وي تماس بگيريد.

تنظيمات صدا تلويزيون ال جي

تنظيمات/ صدا/ حالت صدا/ استاندارد

Home ? Settings ? Sound ? Sound Mode ? Standard

تنظيمات/ صدا/ خروجي صدا/ بلندگوي تلويزيون

براي بررسي صداي تلويزيون ال جي مي توانيد از طريق اين منو اقدام كنيد

MENU/ sound test

حل اشكال تاخير صدا در تلويزيون ال جي

Home ? Settings ? Sound ? AV Sync Adjust ? Set to On

با حركت دكمه لغزنده مربوط به اسپيكر خروجي به سمت چپ يا راست مي توانيد ميزان تاخير صدا و تصويز تلويزيون ال جي را تنظيم كنيد.

اگر نتوانستيد اشكال صدا تلويزيون ال جي خود را حل كنيد، مي توانيد تنظيمات صداي تلويزيون ال جي خود را ريست كنيد. به اين صورت كه: دكمه MUTE روي كنترل تلويزيون ال جي خود را سه بار فشار دهيد بعد از صفحه ظاهر شده دكمه confirm را انتخاب كنيد تا تنظيمات صدا تلويزيون ال جي شما ريست شود.

تنظيمات صدا تلويزيون پاناسونيك

MENU / سطح صوتي/ سطح صوتي پيشرفته/ روشن

Menu ? Audio? Advanced Audio ? Set to On

اگر مشكل حل نشد با پشتيباني تلويزيون ال جي در سرويس تي وي تماس بگيريد.